Thank you for the update, but my cash-out is still pending and has not been credited to my bank account.
Please process the payment and resolve this issue immediately
If the payment is not cleared promptly, I will have to raise a formal complaint with the appropriate authorities
@AnanthKuppur Dear Ananth! Helping you out is our absolute priority. Upon checking, I see that our team sent you an in-app message on 29 Sep 2026 with reference number IN26092411423779992282. You can view the in-app message here – https://t.co/avnGfSmPHX . -AD
@myntra is this how influencers who promote your products and help bring customers are treated? My affiliate payment has remained unresolved, completed KYC.
@MyntraSupport address this publicly, provide a clear explanation, and release the pending payment #fraudmyntra
I am repeatedly requesting help regarding this issue but I am not receiving any response
If a person can do fraud and then try to put false allegations and FIR pressure on the victims themselves
I respectfully request the @DspTumkur@SPTumkur@DCPSEBCP@BlrCityPolice@SPBelagavi
I had earlier reported a fraud case involving my father and tagged concerned authorities, but there has been no response so far.
Due to this negligence, the accused continues to commit more frauds without any fear of law. This is extremely concerning.
@KarnatakaCops@DCTumakuru
@DCTumakuru@DgpKarnataka@CPBlr@BlrCityPolice@CMofKarnataka@SPTumkur
The individual involved in this case is Ravi Kiran, a resident of Annapura. I request the concerned authorities to take strict and immediate action in this matter. I am ready to provide complete details.
@RailwaySeva@DrmMys@DrmMys,I already raised a complaint through 139 regarding the bad smell and unhygienic condition in the coach. Later, I received an SMS saying the issue was resolved, but no staff came to inform me or properly clean the area. The bad smell is still continuing in the compartment.
@RailwaySeva PNR 4550436224 | Train 12725 Siddhaganga Express | Coach D3. Travelling from TTR to Dharwad and there is a very bad smell/unhygienic condition in the compartment. Kindly resolve this issue immediately.
@SWRRLY@WesternRly@RailMinIndia
If @myntra want customers from Karnataka, Tamil Nadu, Kerala, Andhra Pradesh, Telangana and every corner of India, then regional languages also deserve equal respect in customer support
Every customer deserves to explain their problems in their own language.
@MyntraSupport I have already replied through mail and shared the bank statement PDF. I also shared screenshots showing how many times I submitted the PDF to your support team. Still, your team keeps saying the statement was not received properly. If needed, I’m ready to post the PDF publicly
I request the Consumer Court @nch1915 and concerned authorities to take strict action against @myntra refund issues and customer complaints. Otherwise such practices may continue spreading across the country and customers may face similar fraud and refund problems @MyntraSupport
@mmukkmishra9097@nch1915@myntra@MyntraSupport@MSJEGOI@MyntraFS “We alone may not be able to fight this issue, but if more people join and raise their voices together, the company will have to respond. If you’ve also faced refund or support problems with Myntra, please speak up and join this rant so customers can get proper justice.”
If the refund is really completed, then provide valid refund proof or transaction details. Please stop giving repeated responses and do not make customers suffer because of refund issues. Customers deserve transparency and proper support, not confusion and false assurances.
@AnanthKuppur@MSJEGOI@MyntraFS Dear Ananth! As dicussed over call we have shared an in-app communication under the reference number IN26051010392766921148 , IN26051318191250129361 on 13-May-2026. -SS
ಕೇವಲ Views ಬಂದರೆ ಸಮಸ್ಯೆ ಸಾಲ್ವ್ ಆಗಲ್ಲ. ನಾವು ಎಲ್ಲರೂ ಒಗ್ಗೂಡಿ ಪ್ರಶ್ನೆ ಮಾಡಿದಾಗ ಮಾತ್ರ ಉತ್ತರ ಸಿಗುತ್ತದೆ.
ಕನ್ನಡ ರಕ್ಷಣಾ ವೇದಿಕೆಗಳು ಹಾಗೂ ಕನ್ನಡಿಗರು ಈಗಾದರೂ ಒಂದಾಗಿ ನಿಂತು ಕ್ರಮ ಕೈಗೊಳ್ಳಬೇಕು. ಇಲ್ಲಾಂದರೆ ನಾಳೆ ಕನ್ನಡಿಗರ ಧ್ವನಿಗೇ ಬೆಲೆ ಇರೋದಿಲ್ಲ.
#BoycottMyntra#KannadaFirst@rajanna_rupesh@MSJEGOI
How many customers have to complain before @MyntraSupport actually solves problems instead of giving fake assurances My money is still not refunded yet the issue is marked resolved Twitter replies mean nothing without real action Customer work hard for their money #BoycottMyntra
This kind of handling feels completely unfair to customers. If this issue is not resolved immediately, I will be filing a Consumer Court complaint and seeking additional compensation for the delay, inconvenience, and mental stress caused. @myntra#fraudapp#RefundIssue
@MyntraSupport Since May 9 your customer support team has only been repeating the same 24–48 hour response without actually resolving the issue. I already shared the official response yet your team says we cannot refund the amount while also failing to provide proper refund proof
Customers are asked to submit bank statements, but Myntra is not providing refund proof. Even on social media, many users are reporting refund issues. Also disappointing that Kannada language support is unavailable while expecting customers from Karnataka to continue shopping.
@MyntraSupport#fraud
Product was never delivered despite showing “Out for Delivery.” After multiple complaints, I cancelled the order. @myntra marked the refund as processed and shared a reference number, but Bank confirmed no transaction exists with that reference number.