@Milkbasketin Utterly disappointing experidnce. This shows how big cheat milkbasket is. I got a call from your team and then no response or resolution. Shaneless
@Milkbasketin order ID 378197473 I have raised the complaint for very poor quality of product delivered.The red dragon delivered is of the size of lemon, for which i already shared the pictures. But instead of pickup, team very convenienty closed d issue stating a wrong reason
@AvcNiki We’re sorry for the experience you had. Please be assured that we’re getting this checked and will update you shortly. Kindly allow us sometime.
@_yesmadam You are looting customer of their money. The money is refunded in wallet due to cancellation of service or product rather than source account. And later the anount is lapsed due to you nonsense policy. Post sharktank yesmadam service deproved drastically.
@JioCare@reliancejio Escalation required.
My JioFiber has been down the entire day despite repeated assurances of a repair visit.
Router JCOW404 shows LOS / blinking red light (network issue).
New connection (10 days old). Please share confirmed ETA today.
@JioCare@JioCare This is the same response i am getting for more than 48 hours. You should be shameful for the kind of service you provide and the ways issues are handled. Pathetic! You are just money diggers
@AvcNiki Hi Niki, that's not the experience we aim for. Please be informed that our team is working on your service request and it is in progress. We will provide a resolution at the earliest. Thanks for you patience and understanding - Dipesh
Instead of resolving the issue, a cancellation request was initiated earlier and rent rebate was denied citing an open complaint.
Please escalate to senior field operations and confirm resolution timeline or compensation.
This is the second outage since installation.
First downtime lasted 3 days.
Today again — no engineer visit, no ETA, only scripted replies.
This is unacceptable for a brand-new connection.
@JioCare @reliancejioNew JioFiber connection - only 10 days old-& I’m already facing the second outage.
First downtime:3 days
Current downtime:Day 2 & counting Paying for a service that barely works
Is this d reliability Jio promises? Extremely disappointed.Need urgent resolution
@Milkbasketin I have an order id 291870783. The quality is poor and your team is fooling around for past 4 days by not picking the product and not even refunding me money. Each day asking me to keep the product outside but no pickup. Pathetic!!!
@meesho_support The delivery executives are harassing continuously if we as customers are busy and unable to pick calls.Instead of rescheduling the parcel they cancel it without our knowledge.Why are delivery partners having access to customer numbers?Its breach of privacy policy
@Hindware_India I have raised complaint HC006220 3 months back for a health faucet. The replacement letter was provided and since then we are following up to get the product, but hind ware team is just giving reasons 4 not providing item. Pathetic service!