Alhamdulillah i bersalin normal anak kedua tanpa koyak/jahit walaupun baby keluar dgn berat 3.57kg!
Lepas bersalin nak berjalan tak sakit, tukar posisi bf pun pain free. Makan takyah pantang. Cepat sembuh lepas bersalin🥹
Ada beberapa tips yang i amalkan. Meh i share 🫶🏻
Tengah kodi kelas ohd online..tengok Laki hakak punya peel..cuba lah ambik gambar lawa sikit..nihh tgk mask hakak tuu..taktahu lah nak gelak ke nangis🥲😂
1) Tekan link ni > https://t.co/DKe1F5VqJ3
2) Register akaun guna email
3) Lepas dah register, log in & tekan 'Salinan Keputusan'
4) Dekat part 'Salinan Keputusan' tu, korang click '+' tu
If before this dah pernah mohon, nanti akan masuk dalam history.
Pagi semalam baru abis mkn ubat.. pagi ni rasa nk makan muffin lah..spegeti lah..bubur kacang lah..tart egg lah..mcm² lahh.. sakit haritu berat turun dari 56 ke 53..dalam pantang mkn seminggu boleh lg dia naikk 1kg daa😆🤣
Korang tahu tak lepasni Kad Touch n Go / Smartag akan dihapuskan secara berperingkat ? Boleh start beli MyRfid ..
Meh i ajar cara nak active kan and pasang MyRFID
Cicha dari isnin demam panas on off. Harini buat rtk dgn pcr utk cicha..walaupun ibu dgn ayah dah complete vaksin tetap risau. Takot kami ni pembawa.. Alhamdulillah negatif
Rasa nak nangis bila anak mintak nak makan nasi kita tak sempat nak suap dia dah tido..kesian nye anak aku lapar😭. Sory aleesya..bibu tak mampu lagi nak jadi ibu yang terbaikk untuk awak💔
Ya Allah, jangan jadikan Ramadan kali ini Ramadan yang terakhir buat kami. Pertemukan kami dengan Ramadan akan datang. Dan terimalah segala amal ibadah kami dalam bulan Ramadan. Amin Ya Allah Ya Mujib. 🤲🏻
Abam tengah cari orang yg boleh keje dgn abam utk partime mengecat. Cat pun time ada job je. Tak kisah lelaki atau ppuan boleh mengecat ok je. Area kuantan sahaja. Boleh wassap 0169869798.
Mintak jasa baik warga Kuantan Retweet kan jom mengecat abam ni. Harga abam bagi mur2 je. Janji lepas makan untuk family jadi la. Berminat nak gunakan khidmat mengecat abam boleh wassap 0169869798. Area Kuantan sahaja.
@kuantanTV