Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com you picked up a item 4-5 days ago and you aren't processing the refund for it! And you created a return request 4-5 days ago and you arent picking the item up..The customer support asks to wait..wait for what your cremation or mine??
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com I ordered a product that had delivery and handling charges. You added a free marketing product. Finally, you delivered only the free product and refunded the original product and I paid delivery & handling for your freebie. #fraud π€¦
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com
OPEN CHEATING
I have ordered 10 packs of 125ml Frooti for which you have charged Rs. 418, for an MRP of Rs. 100. After raising this with your customer helpline, none of your executive are responding to this complain. They are just saying that it is escalated.
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com why show 10 mins delivery if you canβt deliver in even 1 placed order at 10:30 still order not delivered , last time also same happended , you should not show 10 mins delivery as you never deliver in 10 mins
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
Order no. BNN - 1800869862-20251010 ... Received damaged products, i need immediate refund, how dare you send damaged and expired products to customers @bigbasket_com@CEE_bigbasket@bigbasketblog
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com I want the refund of my handling fee as well as surge fee. My order was delivered to wrong flat and I had to go and get it. What is the use of paying fees, if I have to spend 1.5 hours in resolving issue and identifying where my parcel is.Order ID: 1802454480
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com you must have the most user unfriendly delivery support in the entire quick commerce space. My order 1802555260 never reached me and it's marked delivered. Chat assist said someone would call but nothing moved. Tired of your inefficient delivery process
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com#tataneu Order Id ending with - 51011. You are ok to deliver order in 5 mns but return pickup takes 24 hrs. Absolutely useless service. Rethinking of switching to @SwiggyInstamart@letsblinkit
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com hi, I have ordered on Tuesday 7th Oct. Order ID 1798363792. I have received my items and also received an extra bag of items. It seems like other orders have been delivered to my address. I tried calling the delivery boy but can't reach him.
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com Order no: BNN-1795371745-20251002
I placed 701 rs order then cancelled it for change in order.
But @bigbasket_com only refunded 551 rs.
please refund remaining 150 rs asap.
Apne paise lene ke liye itna sar dard.
6 din ho gaye already.
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com@jagograhakjago#fraud#cheater. By delivering spilled products. I raised a return for the https://t.co/3AcTVR3WPw is not picked up. Then they have cancelled the rtuen.When I raised the escalation and callback with no response. BNN-1802617401-20251012
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com@bigbasket Can I please have an estimated delivery time for my order? I canβt keep waiting and assuming it will arrive at a certain time.
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@bigbasket_com@Bigbasket Apologies are meaningless without action....I am waiting for last 48 hrs...for my order. When can I expect or just say leave it becoz I don't have that much time to waste. Unbelievable ..this happens with many people ....Still no Resolution #Bigbasketfail#poorservice
Hello we apologise for such an experience with us we would like to look closely at the concern raised kindly share you email address full name and active phone number for us to look into it and resolve it
@flipkartsupport@blinkitcares@ZeptoNow@bigbasket@jagograhakjago Already contacted on call you are super shameless people you show will be delivered where is your dammit delivery even after paying you are a big failure not to deliver total 420 looters Order ID - OD333689692783390100