Diin ka kita goverment agency na wala sang official social media page para sa announcement or para sa online appointment? May mga tv man tuod wala man gna gamit kay gina una nila ang ga bayad sa fixer
Yudipota ang LTO BACOLOD mga corrupt na empleyado. Dugay2 gid ang processo mag kwa lisensya? Pabalik balikon lang permi mga tawo ano matyagan nyo wala obra mga tawo? Kung mag bayad ka sa fixer ma kwa mo lng man dayun ang lisensya mo. Ginago. Dipota kmu