@MeriyahMar@fatin03031 Saya pernah test dekat satu kawasan, signal dalam bangunan agak lemah. Jadi better check coverage tempat yang selalu kita pergi dulu.
@MeriyahMar@fatin03031@umobile Saya pun sekarang guna Tune Talk Epik+ Family. Selain line area saya stable, dia bagi 1200GB shareable data untuk sampai 5 lines, so senang kalau satu family semua memang heavy guna internet.
@MeriyahMar@amaddani071@arafatnajib@umobile Saya pun sekarang pakai Tune Talk Epik+ Family. Selain line area saya consistent, 1200GB boleh share sampai 5 mobile lines. Senang sebab satu family boleh guna bawah satu plan tanpa masing-masing kena ambil data asing.
@MeriyahMar Memang dah tak boleh pakai mindset lama. Saya tukar ke Tune Talk Epik+ Family Safe sebab satu plan boleh share data dengan family, jadi lebih mudah nak urus dan jimat.
Tunggu kes Mahkamah Syariah selesai, baru beritahu siapa si dia - Adira
#BHhiburan Adira enggan dedah identiti jejaka tinggi lampai berambut panjang yang sering ‘muncul’ dalam hantaran Instagram
https://t.co/e7tLNzVXnW
Kerajaan bangun sistem data raya bantu M40 miliki rumah sesuai kemampuan - Nga Kor Ming
#BHbisnes ‘Malaysia bukan berdepan masalah kekurangan bekalan atau permintaan rumah, sebaliknya ketidakpadanan antara rumah dibina dengan yang sebenarnya diperlukan pasaran’
https://t.co/8HEh9Jfuz8
Baca banyak bad reviews kat google pasal servis kat @CIMBMalaysia cawangan Kota Bharu. Pagini pergi sana untuk tukar kad debit adik. Pantas dan tuntas. Pukul 1045-1115 pagi semuanya beres. Semua kaunter buka dan layanan mesra diberikan. Kad debit baru pun lawa woi.
@SyiraBoboiBoy ni kira ok la masih dalam bidang. I belajar biologi last2 jd banker. as long ada kerja, bersyukur. dulu asyik2 buka jobstreet je utk apply kerja, alhamdulillah waktu menganggur tu tak sampai sebulan.
@fatin03031@AryneJames96 well that my case too, have meeting to attend and require to stay here..just enjoying vc with my family there and wathing the gawai video from petronas ok la sikit dari sdih sesorang..
@rowentim1 @haeshiena well im dissapointed with employee recognition..made desicion to left and looking for new job urgently..may i know when the date it will held??
@mikasasue @fdzlin_ itu lah attitude prob ni. tapi utk cari employee, i prefer jobstreet. very user friendly. interface design pun mudah sesapa yg memerlukan pekerja nak iklankan their vacancy ads.
@faizwanmohdd @nursyazwani_11 ini punya lain sikit dia berseries ada 7 episod semuanya. ikut perayaan utama kat malaysia. lg 2 deepavali dgn Christmas. skrg dh ep 5, baloi lah ko luang masa tgok beb. konfem ko mcm nk tnggu ep seterusnya.