Cuti 4 hari habiskan masa dekat KL je . Takpe bagi peluang budak2 cuti sek . Kome bersesak laa pergi mana2 . Time aku nak cuti nanti aku nak tenang2 je taknk hadap jammed ๐โโ๏ธ
Tertengok post โPernah semiskin apa rumahtangga kalian?โ
Terus tersentak dan terfikir dulu aku pernah di fasa seteruk teruknya dalam hidup susah nak gambarkan terlalu trauma utk diungkap.
Tapi skrg alhamdulillah terlalu jauh perbezaannya serba serbi ckup. Walaupun tak kaya.
Aku bukan tea lover tapi kan tuhari pergi pasar malam saja try ice tea kat situ . Rasa dia ya ampunn sedapp gilaaa lagi sedap pada thai tea tuu tak manis just nice dgn rasa creamy2 tu .. teringat2 yaa tak pernah la minum ice tea sesedap tuuu . Tak sabar tgu next week !
Aku ni ikut mood kadang2 boleh jadi extrovert kadang2 bole jadi introvert . Kalau dtg mood extrovert tu peramah bukan main ya bila dtg introvert aku keluar rumah jumpa org pun aku taknak ๐ฅฒ
Haritu i ada nampak orang tanya apa penyesalan terbesar lepas renovate kitchen. And here i nak share antara penyesalan mereka supaya korang pun tak buat silap yang sama ๐
---