Ada sorang kawan aku, sangat bagus kerja. Datang kerja awal setengah jam. Balik kerja sharp. Jangan siapa siapa halang laluan dia nak balik kerja.
Also masuk kerja dia terus off data phone personal dia. Hanya on phone kerja. Bagus sangat sangat.
Kekurangan dia, dia tak solat. Aku nasihat dia, kau ni sangat sangat bagus dalam ibadat kerja. Kalau kau solat, mesti lagi bertambah tambah berkah kerja kau.
Aku nasihat sebab sayang dia, kerja sangat bagus, tapi tak solat. Aku bukan laa judge dia, tapi taknak dia rugi.
Final interview.
They ask: “Can you share your payslip?”
You say: "Payslip is private and confidential ..."
Interview ends. No offer.
Here’s what they actually want…
Bought a condo, got my car, taking care of my parents, sending them on vacations. 6 million followers, first-class graduate from UM. What can I say — K-pop stans are a different breed 😭 We don’t do “bare minimums.” Maybe you’re just not built to date one 🫵🏻
nobody brings a beloved manga/anime character to screen better than kento yamazaki btw. theres a reason why he’s the first to be scouted whenever there’s a live action
Info ni bagus. Sebenarnya kalau korang dipaksa untuk resign, korang sebenarnya boleh tulis yang korang dipaksa resign. Jangan tak tulis
Kalau kena aniaya jangan duduk diam-diam, tapi lawan balik. Sekarang Nizatul Asmar menang RM191,530.00
@ImDianaDanielle Hold on. They said you… as in DD.
DD Diana freaking Danielle. Thee Diana Danielle… have feelings for that rempit-like guy. Are they for real?
Amacam blh jd pelakon tak I bermonolog? 😅
Last April 12 org patut fly ke Netherlands tapi only 8 jejak kaki ke Schipol airport. Kami x update anything waktu tour tersebut disebabkan 4 org x dpt fly. Salah seorang yg x dpt fly byr pakej 9K plus tp ended up dpt compensation berjumlah hampir EMPAT BELAS RIBU. What happened?
I ada cerita yang agak menginsafkan. Siapa ada depression boleh baca. Tapi trigger warning; suicide.
.
.
Baru baru ni I pergi Emergency PPUM sebab I suicidal tendency. Doktor cadang I warded. Tapi sebelum warded nurse nak ambil sampel darah.
Alkisahnya...
selesai sholat jangan lupa selipkan do'a ini:
Ya Allah, jika do'a-do'aku menurutMu baik, kabulkanlah.
Ya Allah, jika do'a-do'aku bisa mengubahku menjadi orang yang lebih baik, percepatlah.
Ya Allah, jika do'a-do'aku bisa menghapuskan dosa-dosaku, perkenankanlah.
The Problem with Love, Today.
Dulu sebelum kahwin ada dengar podcast Mizi Wahid & Lisa Surihani, & memang suka sangat sebab banyak ilmu tentang cinta & marriage.
Ada satu benda yang Lisa cakap yang sangat terkesan kat aku & aku share jugak dekat bakal suami masa tu,