Cerita #hatimusedinginsalju ni, dengan pace cerita dia slow, tajuk mcm tak sesuai sgt. Rania oK je start suka kt Arman. Mungkin hati Nabil yg dingin. Setiap episode try nak suka cerita ni, setiap kali tu la tak jumpa sebab.
@peghuss @user382781 I agree. Turn OFF kat sini bukan bermakna tak berminat.. tapi rasa sakit kepala, kesal, sedih, kecewa... kenapala normalize carut, maki dan kasar. Yup kita diam2 je. Biasanyatak tegur pun. Kang org kata pegi mampos.. but yes. TURN OFF! Sedih betul dgr benda mcm tu jd biasa.
Yass!! Azlan.. itu sebaiknya. Ruhila untuk Ean @Alvinchong123 . Ok dh last episod baru aku boleh terima kau Azlan @NazimOthman. Well done! So from now on, kita kawan 🤭 #takdiryangtertulis
Kalau Mika tu pegi sekolah, at least dia sempat makan tak kat sekolah. Kesian dia lapa. Pls Mika @foodpanda_my next time k. Charge to papa #takdiryangtertulis
Baru 6 tahun, Mika dah 2 kali kena halau keluar oleh Cik Salmah. Sekali masa dia umur 2-3 hari, pastu masa 6 tahun. Dua dua time dia lapar @nad_zainal@elvinamohamad#takdiryangtertulis