@ptiWorker80@HinaSarver Zara apni asli naam to bta bharway ki nasal apna chehra to dikha gandu dehshatgard. Fauji apna asli naam bhi batata hai aur apni shakal bhi dikhata hai is liye wo shaheed hai aur tu dehshatgard ki nasal.
@hashurtag I hope constructive discussion being made on a legal frame work. It does not matter if it takes time as long as there is a strong foundation laid based on mutual interests. Interesting time ahead.
@DesiMurg@Waqarkhan Allah se dua karo in ka halal kharcha paani nikal aye saal ka 20-25 arab dollar. To awam ka khoon kum choosain. Itni gaalian na do army ko yaar. Dollars hi to chahiyen inhen. In army walon ki bhi family problems hain kharchey hain 100.
@Vaibhavsea@PureKhalsa_JSB I actually own dual masters degree in Engineering and management from an Internationally recognised institution. And I am not the one who voted a jahil chai wala as Prime minister.
@PureKhalsa_JSB Admit it Pakistan's existance on world map alone roasts you and we still hold POK even if you claim it as yours. Ranjeet Singh ke Punjab ka bhi partition hogaya. Ab halwa khao.
@PureKhalsa_JSB China free me dega missiles apne competitor India ko raastay se hatanay ke liye, USA bhi apni game khelega. China does not want Pakistan to win against India, China just wants to set India back a few decades. Baaki idiot andbhakts destruction kar lengey apni.
@PureKhalsa_JSB@harinde76703122 To phir kiun hamari tarah tum bhi bhikaari banna chahtey ho?
Tumharha rising and shining India jal jaye ga is jung me.
Sardar ji ke liye ek thandi lassi laye koi.
@PureKhalsa_JSB@harinde76703122 India ki lambi zindagi ki bheek maang rahay hain UN, court of arbitration me. Ek jahil chai wala marwa dega rising and shining India. Tum bhi Pakistan ke saath bheek mango gay ye Pakistan serously nahi chahta. Abhi bhi time hai thandi lassi pee lo.
@PureKhalsa_JSB Pakistan may not win against India but has the conventional capability to destroy the entire industrial capacity of India thus ensuring India has the lowest gdp per capita in the world after war ends. Plus investor confidence will also shatter in India for a decade.