Wifey, sekarang ni cuaca panas yakmatt. PLEASEEEE. Standby dalam bag husband tissue ni sebelum pergi kerja. Tak ada la MASYAMM 🤢 berkicap ketiak masa tengah kerja. Lagi2 yg kerja berjemur tengah panas. FRESHHH sejuk je lepas lap 🩵
SUNGKEM dulu sama mbaknya yang udah ngasih tau 😭🙏🏻 Kalau kulit kalian gampang banget muncul bruntusan kecil-kecil alias tiny bumps, PLEASE jangan skip yang satu ini 😭
TAHTA TERTINGGI DI GUARDIAN ‼️
Sering bgt liat produk ini, cuma belum pernah nyoba.. trus kemarin di kasih tau mbak nya bilang kalau ini best seller dan baguss bangettt…
Pantesan baru 7 hari rutin keliatan bgt bekas jerawat yang kehitaman mmemudar bgt ✨
CALLING TO ALL PEREMPUAN RAMBUT GUGUR MACAM TAK ADA HARI ESOK
Shampo ni fokus dekat rambut gugur. Dia bantu kuatkan akar rambut, so rambut tak senang jatuh especially masa mandi atau sikat. Kalau you jenis rambut stress, selalu gugur atau kering, yang ni memang worth try.
KORANG PERGI WATSONS SEKARANG CARI LaRoche Posay B5 😭 I just found tips if nak jerawat cepat kecut, nak muka smooth macam ontot baby pakai ni. Dia cakap pakai sekali tidur, bangun jerawat kecut & redness hilang, I ingat overclaim. BUT i sendiri dah guna legit jadi weh!
Girls tolong la percaya HACK ni menjadi!
Ambil Nivea tin, sapu tebal dekat ketiak, biar 10 min. Lepas tu lap guna cotton pad letak glycolic acid. Buat 2× seminggu konsisten celah kangkang, celah ketiak hitam confirm hilang 😇.
@seposenys@RiverFalls46 Kan at least ketengah kan, daripada bagi idea sahaja. Tapi duit lesap.. sorry tapi yg aku tau jabatan umno yg pegang dulu memang pilih bulu. Tu je.. sekarang pun ada je tapi x lah aku rasa seteruk dulu..