@ALAM_ABDULA Road banana ke leya PM nahi huta .... PM aur assambly rules banati hain jes se mulk chalta aur us ke leya educated huna zarori hain ju sab se zyada PTI mein hain
@ALAM_ABDULA Becz the ssame road i used with 1000s guards and Standards of college where there sons not studying and standard of hospitals where they can't go for treatment
After all this is not money from there pockets this is our money which is also used to bigger their bank accouns
@ALAM_ABDULA Just go and search wealth of Sharif's and Zardari before and after politics
Imran na kuch tu aisa keya hunga ka sari youth chalo 70 percent us ka saat hain or may sab pagal.hunga .... Imran khan ne aik kam ju keya wo loghu ko shaghur deya pehla sirf biryani per vote partha
یہ Remote Working کا دور ہے
لوگ گھر بیٹھے Online Jobsکے زریعے Earning کررہے ہیں
میں آپ کو 10 Websites بتارہا ہوں جو Articles Writing کیلئے 200$ سے 1000$ ڈالر تک Pay کرتی ہیں 👇
#AskThePavilion
I have question from all ...kya ap logh bhe samjhte hain Pakistani team (WC) yaari doosti per bani hain or Pakistan mein odi ke leya yahe best option he bacha the
@wasimakramlive
#AskHMH
Mere sawal razzaq bhai se hain ka mujooda squad mein KP se logh zyada hain aur first class mein bhe KP ke larka acha kar raha
2nd question ya ka kya es mein(main squad) political interference or management ka interference hain
@geonews_urdu