4 menu air berbuka : Tembikai Aiskrim Soda, Zapple Kasturi, Keladi Float & Sirap Laici Selasih. Semua sedappp, sejuk je lalu kat tekak 🤤 Selamat berbuka guys
Walaupun banyak jenama baju melayu baru trending dengan marketing campaign yang over the top saban tahun, ada satu jenama baju melayu yang dah wujud hampir 90 tahun, masih bertahan & terus grow at its own pace.
Ini cerita Omar Ali🧵
Semua orang patut belajar affiliate marketing in 2024!!!
Salah satu cara yang senang untuk gain side income especially for students.
Yang ada free time tu pls buat. Serious tak rugi and berbaloi.
Ni antara commission affiliate i pernah dapat:
Sebenarnya kita selalu kena tipu dgn kedai tayar. Diorang akan keluarkan tayar yang lama untuk clearkan stok dan jual pada harga baru sbb nak untung.
So, kalau yg nak tukar tayar tu, berhati2lah supaya kita tak tertipu.
Berikut ialah senarai kod yg patut korang tahu.
@aidaazkssm Boleh compare credit card kat website ringgitplus, imoney, atau comparehero. cari yg islamic, annual fee free, cashback xde cap. Contoh HSBC & RHB kena belanja certain amount baru dpt cahsback. Tp maybank belanja RM10 pun bole dapat cashback. Tp maybank jumaat & sabtu je la.
Lepas dah lebih 10 tahun kerja baru aku berani nak apply Credit Card.
Then, lepas hampir 6 bulan aku terima & aktifkan Credit Card, baru aku berani guna Credit Card 😅
Kemudian, lepas guna Credit Card, baru aku tahu bagaimana Credit Card berfungsi & aku rasa owhsem sangat!
Dah 4 hari aku amalkan bawang putih rendam dalam madu tualang. Lain macam pergi stamina. Boleh cuba untuk sesiapa yang cepat letih atau up for something yang perlukan extra energy. 💪
Cardio terbaik untuk kecutkan lemak.
1. Jogging 30 min
2. Naik turun tangga 20 min
3. Skipping 30 min
4. Cycling 45 min
5. Jumping jack 15 reps 3 set
Boleh buat 30 - 45 min sblm berbuka. Kalori defisit membantu 80% lagi.
RT & follow saya untuk tips kecut lemak setiap hari.
Dah boleh rentas negara? Tapi negara mana nak terima kita? HAHAHAHA ok la, aku buatkan list dan rules negara2 yang nak accept kita. Thread akan dikemaskini ikut info semasa
[Thread]