Salam friends. Boleh suggest tak brand tilam apa yang okay and tahan lama?
Hari tu beli dari Shopee punya yg RM200 (Dr Macio), dia dah start melendut after a year.
Itu yang ingat nak cari tilam baru. Ada survey brand Joey, Sonno, Origin, KingKoil tapi nak tahu review orang 😆
Siapa sangka anak aku alergik dengan kuda🐴
Aku sendiri pun first time dengan ada orang alah dengan kuda hahah. Dan orang tu anak aku sendiri.
Disebabkan aku dan isteri kasihan tengok anak kesayangan kami ni gatal menggaru maka kami buatlah test alergik pada anak kami ni.
Minggu lepas dekat tweet orang gaduh pasal pizza, ada orang reply tanya pizza KL mana yang sedap. Bawah tu ada ramai orang suggest.
Semalam aku try salah satu, peh memang betul sedap. RM26.90 untuk satu pizza ni. Tomato sauce dia sedap sial. Boleh repeat!
"Kes Maarof Zakaria: Pembunuhan Pengasas Bank Melayu Pertama."
Kalau korang pernah sampai Bangsar, mesti korang tahu Jalan Maarof. Tapi siapa Maarof ni sebenarnya?
Maarof Zakaria ni bukan calang-calang orang. Dia pengasas Malay National Bank, bank pertama milik orang Melayu!
Ụwa m ọzọ, nwoke ka m ga-abụ.
In my next world, i will be a man.
This reminds me of what i passed through, double stitching, no pain relief medication.
Direct stitching on my v@g1na
Why shouldn't Mothers be celebrated a million times in a year?
May God bless all Mothers out there.
Pengalaman sunatkan baby, masa tu 7m and dah meniarap.
Alhamdulillah ok je, dia mandi pun ok takde nangis, meniarap mcm biasa, takde nangis..
cuma mula2 lepas sunat tu, bius habis, doc ada bekalkan ubat, tak sempat sampai rumah dia dah nangis, cepat2 bagi ubat utk dia thn sakit
1. Content is more important. No CV template helps secure the job, just the iv. No need bayar for templates, just do on Words/GDoc.
2. Structure/format bawah passes ATS + more easily assessed by HR.
I’ve confirmed 1&2 with many HR. Explaining what colours mean below.
Terpaling Apple.
1. I worked for MacAsia in 2005
2. My first Mac was iBook G4 purchased in 2004
3. I ran my own company specialized in Apple solutions mainly for production houses, tv stations for tv shows like One in a Million, So You Think You Can Dance