It's been 3months na wala pa japon siya nakig ayos sakoa ayy.. like feel nakay niya na bulag na jud mi 😢😞 gibuhat nanako tanan pero gi baliwala raman ko
Bai kailangan paba ko ma successful para balikan? Dili pwde nang ilahang gina ingon na ubanan tikas imong kalisud karn ubanan pud tikas pag lambo nako puhon.
Nagkatigulang nako bay looy sad akng ginikanan kong dili ko makabawi sailahang mga sacrifices so iset aside nalang sa nako atong problema sa relasyon. Pag puhon pwde na unta pwde pa.
Parang kailan lang okay na unta akoang life sadyang na back to zero tungod sa tao na gina take for granted rata. Sayang full of love panaman ko nasayang lang.
Bai, kong ang tao ga tinarung sainyoha i value ninyo na sila kay sa relasyon normal ra ang away that's the point manjd bay alangan mag kasado namo aya pa ipakita mga batasan.
Bai, kong kamo daw inyohang partner or gf/bf mag sgeg adtoay sa fam saiyahang ex maganahan bamo? Like unsay point ngano sge kag adtoay dadto? Even though close nakaymo sailaha pero unsay point nga giuyab nimo ang tao og nisulod kag relasyon kong ingana manlang diay
Bai, kong mag sulod gali mog relasyon siguro dapat sad na mo take risk mo like dapat mo cut off nakas past relationships nimo sa pamilya saimo ex. Although close naky nimo ang pamilya saimo ex, make time to reflect and understand the feelings of your partner pud siguro.
Bai, kong mag sulod gali mog relasyon siguro dapat sad na mo take risk mo like dapat mo cut off nakas past relationships nimo sa pamilya saimo ex. Although close naky nimo ang pamilya saimo ex, make time to reflect and understand the feelings of your partner pud siguro.