@bckupacc99 Ye tho dulu students Architecture/HBP ni lah paling kaya projek besar2. Kereta plk uish, BMW kaler yg boleh tukar2 bila kena panas tu. Kemain.
Saudara saudari yg balik raya tanpa perlu beli tiket, (drive sendiri), cuti diawalkan sila lah balik awal, sbb kami yg beli tiket ni dah beli lama sebelum puasa lagi. Jom kita rancang gilir2 kenderaan atas jalan. Saya balik Khamis tengahari. Selamat balik kampung semua.
Setelah shoot video raya kedua-dua pihak cikgu² lelaki dan cikgu² perempuan, sy dapati, shoot cikgu² lelaki senang, bagi arahan, skali action je, siap.
Manakala cikgu² perempuan, gaya xsama xboleh, muka tembam xboleh, lighting x kena, background xlawa dsb. 😌😆
Dalam banyak2 gambar makanan kat Rembayung semua share kan, saya tertarik pada pinggan2 yang dihidang, teringat pinggan2 rumah arwah atuk. Makan kt lantai ramai2 bersila bersimpuh. Rindunya lah. 2027 lah pi Rembayung. Tahun ni menabung dulu 😅.
@AzlilAdzif@ipansu Sbb sudah dinormalisasikan sejak dari dulu lagi, jika ditanya sebegitu, jawab plk penyakitnya apa semua. Jadi lepas ni, mungkin cuba normalisasikan jawapan "kerana sudah tiba ajalnya"
Tak boleh tido fikirkan GSF. Yaa Allah, lindungilah mereka. Aaamiiin².
Sempat screen record translate BI je td sebelum live lag, syak iswel yg buat lag live. Semua kena kepong dah. 😭
Benda yang kita tak dapat masa kecil ni rupanya mempengaruhi kita sampai dah besar ni.
Penting untuk kita tahu love language kita supaya senang kita nak faham apa yang kita nak dalam hubungan nanti.
Sekarang dah tahu, segan tak nak bagitahu love language kita kat orang lain?
Ada seorang guru KV, hadir kursus yg diberi taklimat oleh seorang pensyarah IPG dan kami2 panggil Tuan or Dr la. Beliau tanya, "Kenapa kena panggil tuan? Kami kt KV panggil cikgu2 je."
Lahhhh dengki ke? Dia sorg je panggil cikgu.
One fine morning, ada cikgu lelaki tegur, "aii hg nk tidoq kt sekolah ka byk bwk beg ni?" Haha aku pun. "Biasalah alaa barang2 ni..." Tak sempat habiskan, dy sambung "Oh oooh baru teringat barang2 tu" Kami pun saling senyum2 and awkward 😶