@Enterprise no wireless pay enabled payment machines at your South Boston location? I had to use a physical card that doesnโt provide secondary insurance benefits so I had to pay extra.
@Xfinity after closing my account due to location change, xfinity kept charging me and sent it to debt collector. I guess that's how they will treat previous customers. Way to go!
@ask_progressive need to update my renter's insurance policy. Emailed, no response. Every time I called 855-798-5735 I got automatically placed on hold with 'all representative helping others'. What's the point of having live support. ๐คฃ
@PissedCustomerr 1. We are so sorry to hear this and that this was your experience. If you believe you were charged incorrectly, we recommend that you call our parking supervisors at (206) 787-4069 or you can email them as well at [email protected] -
@flySEA got charged $8 parking during the โfreeโ season on 11/22. Filled out the refund form at the parking office, still no refund yet. Also the workers there have some bad attitude.
@Zipcar 3 things went wrong for my past trip: 1. Previous driver returned the car late 2. Vehicle plate number changed upon pickup - I had used the previously shown number to prepay for a parking pass 3. Precious driver did not fuel up full for me.
@united online agents told me that i can use my travel certificate to pay for bags at the airport counter. When I arrived at airport, counter staff said I cannot use travel certificate so I had to pay with credit card. Submitted a complaint on UA website but still awaiting reply.
@AirFranceUS delayed one of my luggages by a day. The deliver company WhereIsMySuitcase never delivered it even though their system showed they did. AFโs receipt says WIMS can only deliver it when someone is present. Cannot get a hold of AF nor WIMS. Already filed a police report
@united
Booked a trip using UA explorer card but the benefit of first check bag free was not applied: website still trying to charge me, I have waited more than 24hr for the website the recognize/update.
@suitsupply
Ordered a suit which ended up being too tight. When I took it back to the store I was told there is nothing they could do and that my shoulder shapes do not fit the suit. Then why did you pick the suit for me the first place?? Utmost ridiculous.