@ArunKum87400442 Hi Arun, after reviewing your complaint, our team attempted to call you, but we were unable to connect. Please let us know a convenient time between 9 AM and 9 PM, and provide an alternate contact number, so we can reach you and assist you further to the best of our ability.
Hi Shivam, we understand your concern and would like to inform you that we have requested the escalation team for priority resolution and a callback as soon as possible to provide you with the best possible support at the earliest. Please be assured that your concern has already been escalated, and our team is actively working to resolve it. We will share an update as soon as we receive feedback from the escalation team.
Hi Nihal, we deeply regret the delay and the inconvenience caused. Please be assured your case has been prioritized and is under comprehensive evaluation by our team to ensure an appropriate resolution. We sincerely value your patience. We will share an update as soon as we receive further information from the concerned escalation team. Thank you.
Hi Rishit, we deeply regret the delay and the inconvenience caused. Please be assured your case has been prioritized and is under comprehensive evaluation by our team to ensure an appropriate resolution. We sincerely value your patience. We will share an update as soon as we receive further information from the concerned escalation team. Thank you.
@Utkarsh1911 Hi Utkarsh, we regret to hear about your experience. Rest assured, we are here to help you resolve the issue. Kindly check your DM as we have already provided a response there.
Hi Mohit, we apologize for the inconvenience caused to you and understand your concern regarding the charging levels of your realme Buds Air 8. We apologize for the inconvenience. Please allow us some time to get this checked, and we will assist you further. Thank you for your patience and understanding!
@Shubham78bgp Hi Shubham, we're sorry for the unpleasant experience. Your case has already been escalated to our designated team. We kindly request you allow us some time and we will get back to you with a resolution soon. Your patience is highly appreciated.
Hi Shantanu, we regret the inconvenience caused. Please note that TechLife TV products are serviced through Flipkart, the authorised licensee. Kindly let us know via DM if you have already contacted Flipkart but have not received a response or have been denied service. Please also share a screenshot of your complaint ID and your contact number via DM so we can review the matter and assist you further. Thank you for your cooperation.
https://t.co/7keOfzEhbG
@itsdeep_23 Hi Deepak, kindly check your DM, where we have shared our response to your concern. We’re here to assist you with the available solutions and provide the best possible support. Thank you for reaching out to realme!
@SHIVAMSING1725 Hi Shivam, we sincerely apologize for the unpleasant experience. Kindly share your device IMEI number by dialing *#06# along with your contact number via DM using the below link so that we can assist you further. Thanks for your cooperation.
https://t.co/CTnG6V7yby
Dear Customer, thank you for your interest in the latest software updates for the realme GT 6T. We regret to inform you that there is currently no adaptation plan announced for ColorOS 17 for this model. We recommend following our official realme channels for the latest updates and announcements regarding software releases. Thank you for your understanding and continued support.https://t.co/pYjwdjO0Gf
If you need any further assistance, please feel free to contact us. We're always happy to help!
@SilentKill56013 Dear Customer, we sincerely apologize for the inconvenience caused. We are arranging a callback to provide you with further guidance and assistance. Thank you for your patience and understanding.
@wefluidmedia Dear Customer, thank you for reaching out to us. Apologies for the unpleasant experience. Please share your contact number along with the IMEI number *#1234# so that we can assist you accordingly.
@dwij_ashutosh Hi Ashutosh, we’re glad to know you received your realme Pad 2 back in working condition after repair at our authorized service center and that our team was able to support you. Your appreciation means a lot to us. Thank you for being a valued part of the realme community!
@ajmalaji81 Hi Ajmal, we sincerely apologize for the inconvenience caused. Kindly connect with us via DM and share your contact number so that we can understand your concern better and assist you further. https://t.co/CTnG6V7yby
Hi Junaid, we sincerely apologize for the inconvenience caused and understand your frustration regarding the service experience.
As per the complaint verification, our team contacted you and informed you that, based on the invoice date, the device is already out of warranty (OOW). Therefore, we regret to inform you that the device cannot be considered for in-warranty (IW) service.
We understand the inconvenience caused during the service process and truly appreciate your patience and cooperation.
Hi Gajanand, we sincerely apologize for the inconvenience caused and understand your concern regarding the transparency mode issue in your earbuds. Please be assured that we are getting this checked with the concerned team and will update you shortly. We appreciate your patience and cooperation.
@JITUl7uy Hi Jitu, thank you for reaching out to us. Apologies for the unpleasant experience. Please share the below mentioned details with us via DM so that we can assist you accordingly: https://t.co/CTnG6V7yby
1. IMEI number
2. Software version *#1234#