Dulu ex-bf penah la buat macam ni kalau dia dah pancut awal dengan dah tak larat layan I .
Time hs, kalau dia dah pancut, mesti terus nak tidur je, I terpaksa puaskan diri I sorang² kdg tu sampai I tertidur . Nama je tudm tapi lembik .
@Qistinena I penah amik the jamu tau, beli kt tt tu, I beli sbb I senggugut teruk, bapak ah I amik tu jadi semacam sia horny. I tak amik pun dah horny, amik lagi la bertambah horny, dhla single, stress betul 😩 rela makan painkiller takpe lagi
Guyss if you finger pussy I or henjut I, kalau I dah desah ii pussy lecak lepastu I suruh u stop..jangan stop! Keep on finger or henjut pussy I..I actually nak squirtttt dah tuuu...so jangan dengar cakap I okie!
Ahhhh sedapnyaaaa tengok. Dia yang kena jilat, pepek aku pulak yg makin basah dan berdenyut. Auto terkemut² and terangkat bontot aku bila tengok dia yg kena jilat macam tu. 😩😩😩😩😩😩