HI, KORANG TAU TAK CONDO NI IS THE FIRST JAPANESE MUJI CONDO IN MELAWATI DGN BULANAN HANYA RM1,900 SAJA π€π€
π‘ "SAKURA HILLS"
Sesuai untuk stay dengan family. Ada 3 - 4 bilik tidur, BIG Balcony dan free 2 parking tau!
THREADπ
πββοΈ Fasiliti gaya hotel β lebih 40 kemudahan termasuk:
πΏ Rooftop garden
ποΈββοΈ Gym
π BBQ area
π₯οΈ Co-working space
π Kids play area
β¨οΈ Jacuzzi & banyak lagi!
π² Nak tahu lebih lanjut & tengok unit?
PM Summer sekarangπ
https://t.co/SMiollsAio
Unit saiz ideal untuk family:
ποΈ 2 hingga 3 bilik tidur
π Early Bird Package β FREE Furnish (Worth RM50K!):
πͺ Smart door lock
π₯ Full set dapur kabinet (atas & bawah)
π³ Hob & hood
π Bilik air lengkap β shower screen, cermin, storage heater
πͺ΅ Lantai laminated penuh
βοΈ Aircond penuh setiap bilik & ruang tamu
π‘ Lampu & kipas lengkap semua ruang
Click WA linkπ
https://t.co/gneApC6w4x
πΊοΈ Lokasi strategik:
π 2 min ke Maple Logistics
ποΈ 5 min ke IDCC, AEON Shah Alam
π 7 min ke LRT Datum Menteri (Shuttle lagi!!!)
π 3 highway utama: Federal, KESAS, LKSA
Kemudahan Pembayaran & Kemampuan Milik:
Gaji RM3K dah boleh apply! β
LPPSA pun boleh! β
Kalau gaji tak sampai RM3K, joint name pun boleh!
Jom dapatkan rumah idaman korang sekarang!
οΏ½οΏ½ https://t.co/Xn5ONFG3LJ
Reply "INFO" kat thread ni, aku PM details!
Hi Korang! πββοΈ Ada projek baru dekat Wangsa Maju, sebelah MRT! π‘
Perfect untuk korang yang nak hidup selesa & dekat dengan segala kemudahan!
π· 2-3 Bilik dengan saiz 700-1000 sqft
π 5 minit ke WangsaWalk Mall & Melawati Mall
π 6km ke KLCC
THREADπ
Fasiliti LENGKAP, hidup mesti santai & best! ππ―
πKolam Renang Olimpik 50M
πSky Gym dengan pemandangan menakjubkan
πJacuzzi untuk relaks lepas penat bekerja
πPrivate BBQ Area untuk gathering keluarga & kawan-kawan
πGelanggang Badminton & banyak lagi!
Nak E-Brochure? Klik link WA ni:
πhttps://t.co/jBIbHhfHpk
Senang ke nak apply?
Gaji RM3K dah boleh dapat! β
LPPSA pun boleh! β
Kalau gaji tak sampai RM3K, joint name pun boleh!
Nak tanya lebih lanjut?
π https://t.co/5LaSbNOFHE
Jom follow & reply "INFO" kat thread ni, aku PM details!
Hi Korang! πββοΈ Nak share tentang condo baru dekat Wangsa Maju, sebelah MRT! π‘
π· 2-3 Bilik dengan saiz 700-1000 sqft
π 5 minit ke Wangsa Walk Mall & Melawati Mall
π 6km ke KLCC
THREAD ππ
Hi Korang πββοΈnak share condo baru dekat Wangsa Maju Sebelah MRT
π· 2-3 Bilik dgn saiz 700-1000 sft
5 mins to WangsaWalk Mall & Melawati Mall
6km to klcc
THREAD ποΈ
Sekarang Last 10 unit, Bole dapat ZERO deposit!!!
- Free Downpayment
- Free Furnish Rebate
- Free MOT lagi π±π±
Cepat pm Summer to check full details! π
https://t.co/0OYJ1AJZG1
π‘1,000 sf to 1,200 sf
π3 to 4 bedrooms
π5 minutes to KL East Mall
π5 minutes to Melawati Mall
π15 minutes to KLCC.
π2 minutes to SK Taman Melawati.
π2 minuted to SM Taman Melawati.
Click WA linkπ
https://t.co/0OYJ1AJZG1
HI, Ada Yang Nak Cari Condo Bole Move in Tahun Ni TANPA Bayar Downpayment? π€π€
LAST 10 UNITS - Summer bole dapat special package tau!!! Sesuai untuk stay dengan family. Ada 3 - 4 bilik tidur dan free 2 parking tau!
THREADπ
Senang tak kalau nk apply ?
Gaji 3K sudah blh dpt β
LPPSA pun blh β
Kalau Gaji x sampai 3K, nak joint name dpt pun blh
WA to discuss more lanjut
https://t.co/IwdMF3usX7
Promosi hebat dapat skrg utk early bird
- zero downpayment
- zero booking fees
- free legal fees semua & stamp duty juga
- ada free furnishing lagi
π click kalau nak brochure :
https://t.co/IwdMF3usX7