Alhamdulillah, after 10 years of knowing each other.
Finally, we’re married 🥰💖
Thank you for your love and effort my dear husband.
I’m so lucky to have you in my life 💕
19.9.2020 & 20.9.2020 💍
Shokethhh! Sekali tap je 🥵 Aamiin3. Semoga jadi kaya yang dapat beri manfaat kepada orang sekeliling.
Hi halu hello @Shafik_ mcm dah ada tanda2 je yang.... 🤪
Dulu i tak faham maksud “nakal” bagi setengah pandangan lelaki. Haritu ada la lelaki tu tanya “you nakal ke?” dengan slamber beruk i jawab “kalau dah kenal rapat mesti la nakal. ” rupanya maksud “nakal” tu bagi diaorang tu lain tau. PETAK 💀💀
Best dapat husband yang memahami ni, punya lama tak buka dm. Dia share cafes & foods yang best2! Macam mana la tak in love w him. So husband @Shafik_ bila nak bawak i and edriana? 👀 setakat share je tak guna hahaha
Tak habis reply lagi ws & dm dorang 🥲
Tak sanggup nak baca semua sweet sangat. Betul2 excited dorang sampai ada yg 3/4 kali wish termasuk la harini. Penat menangis semalam baca wishes dari dorang hahah. MasyaAllah thank you Allah for this blessing 🤍
Sedih mat , tengok dekat langkawi . Harap Yb ² Menteri atasan dapat Solve The Problem . Sebelum Hilang Keindahan Pulau Lagenda .
✅ Mohon Share .
#Langkawi#pulaulangkawi
Terkejut tgk followers turun mendadak ni kenapa rupanya 13 org lelaki unfollow lepas post anniversary smlm 😂 tu tak kisah tapi lega dgn 3 fake acc yang dah lama block unblock n asyik follow je now dah unfollow.
Em tak sanggup tgk kot 😅
Selalu ajar diri, bila kita rasa kita dh doa and nampak Allah permudahkan jalan, rasa mcm smooth je & Allah mudahkan urusan kita, ada laa rezeki kita dekat situ. Tapi kalau kita sentiasa rasa susah, adalah tu Tuhan nk selamatkan kita. Kena yakin & percaya 🤍
Utk vaksin Sinovac, berdasarkan real world study di Chile dan Brazil, ia memerlukan sebulan utk fully effective menentang varian Covid 19. Bukannya 14 hari seperti yg diberitahu di Malaysia. Varian Delta di Chile dan Brazil, kadar efficacy melebihi 75% dan bukannya 50%.