DANNOK, THAILAND 🇹🇭
Asal sebut jalan-jalan dekat DANNOK otak kau fikir bukan-bukan.
Dannok syurga makanan & ada macam-macam benda menarik dekat sana
.
.
Ini adalah thread....
Weyyhhh..kenapa aku baru tau QR Thailand boleh diguna pakai kalau kita pengguna [email protected] ja terus boleh bayar , tak payah pening2 cari money changer....
7.09pm◽️ Status terkini: Sila keluar di Plaza Tol Tapah untuk ke Utara, manakala untuk arah ke Selatan, lorong paling kiri boleh di lalui. Trafik arah Utara masih terhenti 5km, manakala Trafik arah Selatan sesak 7km. Berhati-hati memandu.
18:44hrs Status terkini, Semua lorong arah Utara dan lorong kanan arah Selatan terhalang. Trafik terhenti arah ke Utara 5Km & arah Selatan sesak 6Km. Sila gunakan laluan alternatif. Harap maklum @llmtrafik
Ada satu sabun viral dekat tt yg buat muka ak start naik jerawat weyhh..ya Allah,itu laaa semua nk try...skli naik jerawat ambil hg amirah..bodo tak simpan..
mmg tengok budak tu salah sb dia tak stop dh main redah ja ,tapi cikgu ak dulu pernah bgtau,budak pakai baju sekolah kalau kena langgar budak tu tak salah..budak sekolah tak salah.yg salah driver tu...hmm,aku mmg akan cuba elak lalu depan sekolah bila time budak balik sekolah ni.
Macam mana hah , nak habaq rasa sakit tu..bila phone baru lepas cabut tempered glass lepas tu terjatuh..lepastu ada 1 dot crack.yg lama-lama nanti akan membiak cracknyaaa😭
Ok cerita dia macam ni, aku pakai MAE untuk personal account. Aku pakai apps Maybank yang lama untuk company account.
Now nak transfer duit daripada acc company tak boleh, sebab dia suruh download MAE.
Paham tak? Ko jangan la ajar aku guna MAE, sebab aku dah pakai lama dah.