Jadi kalau nak tinggal di Kuala Lumpur , gaji suami + isteri kena > 7500 baru boleh merasa jadi middle class (M40)
Dok Kedah, kena lebih >3500.
Jadi boleh lar bawak berbincang dengan bakal pasangan nak dok mana nanti.
Perfume dari Zara ni famous dengan bau yang SEAKAN SAMA dengan Luxury Famous Brand.
Ini adalah senarai Perfume WANITA daripada Zara yang sama dengan Brand TERKENAL tapi dengan harga yang lebih lebih MURAH (a fraction of the price)
Peluang kerjaya bersama MARA untuk jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (DG41). Sila teliti syarat syarat kelayakan berikut. Permohonan dibuka secara online menerusi link yang diberikan. Mohon RT untuk rezeki rakyat Twitter. Terima kasih & ayuh join kami! 😊
Sekiranya anda mahu anak anda belajar BM dan BI serentak, gunakan kedua-dua bahasa itu dengan mereka. Buat ayat penuh dalam sesuatu bahasa, bukan campur-aduk. Contoh: ”We are going to school tomorrow,” ”Esok kita pergi sekolah ye.” Bukan: ”Esok kita pergi school ye.”
I tengah solat pastu Naim datang tanya,
“You nak maggi tak?”
Sambil tanya tu dia baru sedar yang I tengah solat. Pastu selamba dia sambung cakap
“Kalau you nak maggi, you angguk je”
YOU INGAT I BOLEH KHUSYUK SOLAT KE LEPAS TU? 😂
Member sekolah aku hidap cancer
(Anaplastic Large Cell Lymphoma) & dh stage 4. Dia & wife both dah x bekerja and jual baju tidur kanak2 untuk support kehidupan diorg.
anyone yang nak beli baju tidur kanak2 boleh check fb dia. tolong RT pun okay, TQ 😁
https://t.co/GPy12OplEt
zaman saya dulu orang berlumba lumba nak jadi hebat mcam Amalina, Nik Madihah....nak jadi macam Datuk Syed Muszaphar...minta tips cemerlang sana sini...alahai zaman sekarang...patutlah jadi "influencer," tu lagi penting...ilmu dah tiada harganya ke?
TOLONG RT GUYS. AKU DAH PENAT TAK BUAT APA APA. Kalau perlukan service runner around shah alam, just roger je. Kalau ada kerja kosong, roger jugak. Kalau dedua takda aku minta tolong rt je. Aku tak larat dah ni
pegang kata-kata Prof Muhaya about solat:
1. kalau tak solat tak payah kahwin/business sebab memang confirm gagal.
2. kalau rasa tak sampai seru lagi nak solat maka kita sedang menunggu giliran untuk ke neraka.
3. kalau kita berlari kejar untuk solat awal. rezeki akan kejar kita.
To all our frontliners we have a huge battle ahead of us. Our country depends on us despite many sleepless nights and chronic fatigue, wipe your tears, chin up, eyes forward, let’s flatten the curve again
SEJAK PKPP, RAKYAT DAH START KELUAR MAKAN KAT MALL, PERGI SHOPPING, KERJA, RAYA, BERCUTI. TAPI TAKDE PUN KES NAIK MENDADAK SEBAB RAKYAT IKUT SOP. MENTERI PERGI BERKEMPEN SEMINGGU DUA TERUS KES NAIK MENCANAK! SEBAB APA? SEBAB MENTERI BODOH TAK IKUT SOP! GAMPANG!