Menguji kesobaran naik public transport pukul 7 pagi. While interacting with random people has been a fun thing recently, interactions with too many crossing people way too early in the morning is a bit of nightmare.
I mean they’re bigfood for a reason. Lain kali ambik saiz kanak-kanak jelah lagipun y’alls ni perut satu keluarga sejenis yang tak boleh bawak pergi makan buffet hotel 🤡😆
Makan dekat Bigfood sama nurji semalam.
- tak habis makan, tapau bawak balik.
- hangatkan semula makan waktu lunch break Jumaat; tak habis jugak 🤣
- bawak balik, buat makan malam. Ini kalilah sis habiskan.
Investment RM28.00 untuk 3 kali makan - berbaloi jugaklah 🤡
“Kepada suaminya yang dikasihi
Maaf zahir dan batin, mohon si isteri
Kalau salah terkasar bahasaku
Ampun dan maaf kanda yang dinda harapkan,”
Comel je lirik lagu dia 🥺
Ingatkan dekat linkedin je ada notification orang view profile kita, rupanya dekat truecaller pun ada jugak, sampai 11 orang view yih. Guwe ini manusia yang tidak pernah telefon orang yang tidak dikenali, dah kenapa orang nak suspicious sampai guna truecaller pulak cis
And was that handwriting on the whiteboard belongs to someone I know? Seeing someone’s handwriting for the first time ever is so funny and intimate idk. So that’s how it looks like.. pretty.
Masuk bilik weirdos hari ni - usual stuff of transferring thingies and from my 5 minutes standing still, I learned that, that particular someone’s daily drinking water is from shell petrol station 😆 what’s with the whole stack of empty bottles stand nicely on the side table?
I mean being whimsy also means that you learn to laugh at yourself for having a bad day and that’s okay. Funny weird silly day happened whether you are ready or not, so we cool liddat🦄
Tomorrow again, insyaAllah kalau ada rezeki!
Apa yang kecoh sangat hari ni ye - talked casually to people I’ve never talked to 😂 I’m all redha and surrender my mind and soul to whatever outcomes it takes. Adalah tu hikmah di sebalik kejadian aamin.