@Eleanoriggby Thank you for bringing this to our attention. Weโd love to hear from you directly to address the situation. Can you DM us your account details? https://t.co/VNvKbn1kB5
@JohnKayUSMC We're sorry to hear that. We take all customer feedback seriously and use it to improve our services. Can you DM us so we can assist you directly? https://t.co/VNvKbn1kB5
@doncivictyper Weโre sorry to hear about the inconvenience this has caused you. Your satisfaction mattersโplease DM us, so we can further assist you with this issue.
@MeterDebra Thank you for bringing this to our attention. Weโd love to hear from you directly to address the situation. Can you DM us your account details? https://t.co/VNvKbn1kB5
@GuyChicago5151 We're sorry to hear that. We take all customer feedback seriously and use it to improve our services. Can you DM us so we can assist you directly? https://t.co/VNvKbn1kB5
@marcano079 Hello. We really appreciate your tenure and apologize for this frustrating experience. Please DM us with the address and phone number for where the services are located, so we can review further to assist. Thank you. https://t.co/VNvKbn1kB5
@JST4FSH Thank you for bringing this to our attention. Weโd love to hear from you directly to address the situation. Can you DM us your account details? https://t.co/VNvKbn1kB5
@mygirls9497 Thank you so much for providing that. We've located the account and do show that it is canceled and that there was a credit created when the cancellation was completed. Currently, the credit is $121.40 which is less than two months of monitoring, but our team will adjust it so that you get the 2 full months' payment back, which totals $137.44.
This is going to be processed back to the Visa card that was on the account. Please allow 3-5 business days for that refund to post.
Hello. ADT requires 30 days notice for all cancellations. A 2-month credit adjustment will be processed back to your card. Also, we have notified Alarm(dot)com to have the account closed on their end as well. Currently, ADT is no longer monitoring the home and that has been confirmed canceled.
@mygirls9497 *Our team will have that full 2 months, in the amount of $137.44 refunded back to the same Visa card that used to be charged on the account.
@mygirls9497 Hello. We are so sorry for the inconvenience and amount of frustration this has caused. So we can review further to assist, please DM us with the address and phone number for where the services are located. Thank you. https://t.co/VNvKbn1kB5
@BrazilShakierra Hello. We apologize for the frustrating experiences and concerns with the relocation. May we please verify the address and phone number for where the services were located and where you are attempting to move the services to? https://t.co/VNvKbn1kB5
@iamthebrock We're sorry to hear that. We take all customer feedback seriously and use it to improve our services. Can you DM us with your contact details so we can assist you directly? https://t.co/VNvKbn1kB5
@fbsp1065 Thank you for bringing this to our attention. Weโd love to hear from you directly to address the situation. Can you DM us your account details? https://t.co/VNvKbn1kB5
@thathayesboi09 We're so very sorry to learn of the troublesome experience you've had as an ADT family member. May we please ask you to DM us your Mothers name and address, we would love to assist in reviewing your concerns.
@threeSteveseven We're so very sorry to learn of the troublesome experience you've had as an ADT family member. The Main number is 800-238-2727 if you would like our help May we please ask you to DM us your name and address, we would love to assist in getting this resolved.
@thathayesboi09 We're so very sorry to learn of the troublesome experience you've had as an ADT family member. May we please ask you to DM us your Mothers name and address, we would love to assist in reviewing your concerns.