Masalah utama org yg tgh diet ialah asik rasa lapar tapi dalam masa sama dia kena kurangkan portion makanan supaya badan tetap slim💪🏻
⭐️ Epal
Buah epal kaya akan fiber dan mineral. Makan satu epal pun dah mengenyangkan.
Dulu dulu adun BN semua berpusu-pusu bagi tiket percuma dekat penduduk. Sekarang, adun PH buat benda yang sama.
Jangan diterapkan mentaliti subsidi abang/kakak ku semua. Nampak indah hanya pada permukaan, tapi rosak di bahagian dalam.
Buat penyokong Malaysia yang cerdik pandai ni, kalau rasa sayang kelab anda, nak bantu kelab jadi hebat nak ke Asia kononnya, korang boleh bermula dengan tolak budaya subsidi dan tiket percuma ni, budayakan rasa kepunyaan dalam diri.
Harga diri anda mahal, bukan barang percuma.
Making early assumption tanpa mengambil tahu sebab ni sama je dgn bodoh sombong.
Orang bukan benci piala tu, cuma nak pengurusan pasukan tahu tentang mana yang lebih priority. Betul tak boleh nak kejar semua piala, tapi bolehkan tumpu sehabis baik pada piala yang paling penting.
Dulu masa AFF 2014 ramai kata Shukor Adan tua. Tapi dia boleh score & bila body challenge terpelanting pemain lawan.
Tua-tua dia boleh bawa Malaysia ke final AFF 2014. Yang muda-muda masa tu mana sekarang.
nak pesan, perempuan tak payah lah nak try hard jadi cantik or comel. lelaki kalau dah sayang, kau pakai selekeh pun dia kata comel. kau baru bangun tidur pun dia boleh kata "eeee cutenyaa awak ! ". faham ?
YO IVE BEEN DRIVING FOR 5 HOURS AND ON 3 DIFFERENT STATIONS IN TOTAL I HEARD SENORITA 6 TIMES THAT CAPALDI GUY SONG 5 TIMES THE OTHER SHAWN MENDES ONE LIKE 4-5 TIMES I HATE MALAYSIAN RADIO SO MUCH