Longterm storytelling menjadi utk Dekwan. Dari kerja elok dkt firm besar, lepas problem dengan Hana terus pindah firm kecik, kena buang, pindah firm jahat, kena buang gak, last2 tak kerja, berjudi jadi sampah masyarakat. Well-documented fall over 28epis 💯
#bahagiayangtertangguh
Rugi je kalau diorang matikan watak Dekwan ni pakai act of god/deus ex machina. Tak mampu bersuara di kandang saksi semasa semua kesalahan lampau dia dibacakan teramatlah puitis sebenarnya
#bahagiayangtertangguh 💯
Sebenarnya sedihlah krisya keluar. Sebab krisya ni prospek final, sebelum sebelum ni markah tinggi. Dua minggu ni suara tak berapa sihat, performance krisya drop sikit. Apapun malam ni ranking saya setuju, someone has to be eliminated. Tak apalah rezeki msg2 #GegarVaganza2025
Ayuh Pulang is not just a song. It is my emotional safety, self-acceptance, and release. It doesn’t promise healing, only understanding. It gently reminds me that it’s okay to come home, even when i’m tired and broken.
The End ABPBH utk tahun ni.
Sebagai silent voter, sangat puas hati bila
KRU, Jazmy Juma, Haiza, Fiza Sabjahan, Sweet Qismina, Emma Maembong, Hael Husaini & opkosss Ernie Zakri dapat menang award. Hari-hari tau kita undi senyap2 sbb taknak bagi orang yg sama menang 😂
#ABPBH37
It's no secret that I admire skinny, fit people. I envy their perfectly sculpted physique.
But today, no angelic skinny fit person can take my attention away from @OwToTheZie's Nasgor Tok Ciken Skin.
The taste? Satisfying.
📍 OG Street Kitchen, The Port
Btw video tembikai aku dah 1.3M. Haritu aku cari manager. Kalini aku cari PA.
Btw aku bersyukur sebab video ni sebenarnya solidariti khas untuk GSF. Semoga kita peroleh kemenangan. All eyes on Gelombang ketiga!! All eyes on Gaza 🍉🍉🍉