Suara brader ni memang tak kuat dah ni jumpa isteri yang selama ni dia sayang sekali ikut jantan lain dalam kereta. Nasib baik follow belakang.
Walaupun tak percaya jiran bawa mulut kata bini c*rang
Ini minuman jenama vida. Dah tengok siapa pemilik minuman ini dan siapa pemegang saham mereka? Jangan nanges! BlackRock ada di mana2. Sape eh model ni? Cam pernah tengok. Tapi di mana ye? 😁
Kredit : @paultantk
Minuman vida. Share holder.
Perasan tak yang Malam Lailatul Qadr sangat elusive? Semua nak kejar but the odds are ;
1 malam dalam 10 malam terakhir = 10% chance
Kalau pulun setiap malam ganjil = 50% chance
Aku ada tips untuk dapat 100% chance.
Bila tengok live shila amzah ni betul dia dah sampai limit. Part kena lempang dengan adik, duit sendiri pun takleh nak urus etc. Nasib dia bijak rumah letak nama dia, and nasib ada adik si Syahir ���
Semoga Allah mudahkan urusan Shila sebab she deserves all the happiness in the world 😭
Tanda korang dah patut resign kerja!
- Stress melampau. Ingat, kesihatan mental lagi mahal dari gaji yang kita dapat.
- Dikelilingi orang yang toxic atau kaki jilat.
- Kerja bertahun tapi tak gaji naik seciput je. Kedekut.
Dekat bawah ada cara resign paling epic👇
Saya baru siapkan satu ebook case study Bagaimana Kami "Pecah Tembok" KPI Cost Per Lead RM20 Jadi RM9 Je!
Saya nak let go for RM49 tapi for now....
100% FREE.
RT & saya akan DM terus link.
(Wajib follow dulu untuk auto DM masuk.)
Macam ni sekali kau dera anak kau! Mak bapak jenis apa ni?
Bila dah kantoi dengan jiran tetangga, baru menangis menyesal tak sudah.
Info Tambahan : Kejadian berlaku di Pasir Gudang Johor dan Mak budak ni Couple dengan Pengkid.
@chepuankhaleeda tengok ni ada lagi kanak-kanak jadi mangsa penderaan Emak & MakDaddy
Selalu tengok ghost hunter Indonesia je…
Rupanya Arab pun ada buat jugak!
Tapi ni sumpah seram, jelas betul wajah benda tu yaaaa 😭
Camna nak tido ni!!!!
Kes camni banyak berlaku dalam Mahkamah Syariah cumanya tak disebarsiarkan sebab si suami memilih untuk pendam & simpan sendiri je.
Terpaksa ku lepaskan walau hati tak rela.
Jadinya tuan puan dah faham kan isu curang ni bukan hanya lelaki je tapi perempuan pun ada. 😌