B0d0h makan najis punya jantan....selepas kantoi dia kata dia kecewa sebab selama 3 tahun gf dia tak tanya dia straight ke gayyy....
Apa lanciooo bro?
So...mungkin lepas ni semua perempuan kena tanya balak diaorang gayyy atau straight kot
Kalau kes macamni, tak patut disqualified. Patut kena banned seumur hidup. Sukan ni tak sesuai untuk jenis macam ni. Buatnya lumpuh jek tulang belakang, paling Koman nanti minta maaf tak sengaja je 😅
Kalau baca apa yang orang2 siam di medsos tu hina, pastu sindir orang Malaysia, memang akan boikot la.
Kena pergi buka baca apa mereka kata, baru faham sebab apa orang boikot. Mereka hina macam2 kot.
🧵
Kes arwah Sosilawati yang dibunuh by a group of Indian guys.
And this is one of the comments made by an Indian.
Indians will always defend another problematic indian. Every fucking time. I don’t know why Indians always be like this.
Kredit video tropic.titbit on Tiktok
Lately ni aku perasan makin tak senonoh cara orang Melayu kita ni buat iklan.
Ini mmg terang2 ada unsur soft porn macam cerita “Ipar Adalah Maut”.
Baik lelaki perempuan dalam video ni tak patut buat ni. Nak promote ayam gepuk pun ada soft porn
Kena igt there are kids watching.
Tak lama lagi sungai ni jadi macam sungai ganges.
Tempat bakar mayat, bakar macam2 sampah, campak taik kencing semua dalam sungai ni.
Tengah naik kuil ni, habis pokok kena jarah, tanah pub putih lagi. Lepasni claim dah wujud sejak zaman Napoleon.
Haram jadah taik British ni.
Akaun makcik “rokiahmd.akif69” boleh akses dari luar negara yang lain.
Basically di luar negara semua boleh jumpa akaun makcik Rokiah, cuma di Malaysia tak boleh.
Shame on you SKMM MCMC. Rakyat menilai.
BACUL.
Memang betul pun ada Brahmin dan Pariah.
Yang Brahmin ni jenis high class Indian.
Yang Pariah ni yang lately sokong kuil haram, main parang tetak each other.
Tak racist pun sebab Pariah sebab sama India sendiri pun pakai. Rilek je lah. Celaka semua pariahs di Malaysia.
Rumah dari secantik2 alam bila kau bagi sewa dekat tersalah orang.. 8 bulan je duduk mcm tong sampah 🤦🏻♂️ .. mcm mana orang gini boleh hidup ye keadaan mcm ni ?