Aku ni kerja x pernah pun utamakan naik pangkat. Ape yang aku dpt skrg ni pun sebab management percaya dgn aku even aku byk kali tolak sebab tanggungjawab yang besar. Tapi tulah mana2 company pun mesti ada yang dengki kenapa bukan dia yang dapat bla bla bla.
Mungkin DNA aku ni xpandai sgt nak tegas dgn org sampai org tu dh naik tanduk. Kalau nak sgt jawatan ni aku boleh lepaskan sebab aku terima ni dgn tak rela atas dasar nak jaga team yang sedia huru hara sekarang
Macam kimak sekor2. Mentang nak deepavali masing2 buat hal. Setengah jam nak masuk shift baru thegeh2 call kata demam la ape la last2 muka aku kena ganti. Babun betul sekor2. Pkul 4 pagi masuk ganti kang petang pkul 3 masuk pulak. Barai aku mcm ni
Rafizi ajak debat, syahir bantai storytelling wei. Mampuih la mcmni. Mampuih. Ingat sembang kat warung ka gila. Ni satu negara tengok kat tv ni wei. Masyallahhh
Saya kena adil dalam hal ni.
Syahir bukan lawan Rafizi
I expect Syahir to propose his economic model with alternative mechanism of current model
Tapi sampai habis tak ada
Peluang besar PN terlepas
The winner for this economic debate is Rafizi
Video sy akan buat nanti
Baru tinggal berapa hari rumah dah ada makhluk Allah mana la sidai cun2 kat pagar rumah. ๐๐. Ikut hati aku nak je hampar tengah jalan tu. Aje bajang perangai