setiap kali service perodua aku boleh jimat rm200. caranya?
lepas depa keluarkan invois, kalau tengok banyak sangat harganya, aku akan cakap " saya nak yang ada dalam website sahaja"
lepas tu, terkulat-kulat akak tu reprint balik invois baru. selagi dia print apa yang ada dalam website, selagi tu aku refuse to sign any form.
masalahnya benda yang dia tambah tu adalah sebelum inspection. kalau belum inspect, kenapa perlu tambah macam-macam?
lainlah lepas inspect, dia cadangkan untuk repair sekian-sekian. which mostly aku xkan repair dekat situ sebab depa markup kawkaw.
lepas tahu ada yang perlu di servis, aku akan pergi dekat bengkel yang aku percaya.
My first collab dengan @sofyank96 dan kami nak hasilkan video infografik untuk terangkan apa yang berlaku di Palestin adalah satu genocide dan bukan konflik atau perang semata-mata.
Paling penting kami nak cerita situasi kritikal di Rafah dan Jabalia.
Video ni panjang sikit, 8 minit. Tapi kami harap dapat bantu sebarkan awareness untuk saudara kita di sana 🙏🏽🍉
Hidden Chalet Tepi Pantai. Harga serendah RM69/night 😍
📍Chalet Su Terengganu, Marang Terengganu
Buka jer pintu terus nampak pantai. Sesuai bagi yang suka ketenangan, bau air masin, angin laut. Chalet Su merupakan chalet seaview & homestay yang terletak dekat Kg Rusila Marang
[TIPS] Apa benda yg korang kena tahu, kena faham sebelum mula buat kitchen cabinet.
Ini based on my own experience and cara aku as a carpenter consult client.
So, alangkah baik kalau korang boleh sharekan dgn orang lain dengan belanja seketul RT. Seketul je tak banyak 🤡