@mkhairulazri sebenarnya tak laju pun ikutkan 20-40kmh ja kalau tengah jammed moto selit..sebab kereta perlahan tu yg nampak laju moto tu...tengah jammed jangan la tukar lane mengejut wahai kereta...kami brek 2 tayar ja...bukan 4 tayar mcm kete...
@ommamasam Biasa la muda darah panas...lagi2 budak form 2 tu melawan provok hina melibatkan warna kulit dan mak ayah form 4 tu..kalau nk thu secara detail baca thread saya yg latest sebab ap berlaku kes ni
@haziq_asfa@Qaori03@SyrhSykr Adik kau pun bukan suci sangat..selalunya mcm tu la depan keluarga baik bunuh semut pun pernah belakang keluarga ?..bagi aku dua2 belah pihak salah...
@SyrhSykr 6.Mengharap senior untuk selesaikan..sedangkan senior pun perlajar juga..baru 16 tahun kot..stress kelas lagi keje skolah lagi..kene uruskan bende yg patut warden uruskan..so korang judge sendiri la
@SyrhSykr Saya akan spill sedikit management asrama di sekolah tersebut yang saya tidak puas hati...semua x puas hati kerana warden lepas tangan banyak
@SyrhSykr 4.Pastu masa budak dikatakan dibuli ni dipanggil oleh form 4 ni ke musolla..dimarah dan ditengking oleh form 4 di dusuruh lakukan kekuda..jaga adab jangan maki orang jangan kutuk anak yatim..boleh pula budak form 2 melawan..provok main isu kulit senior..anak yatim bagai kt senior
@SyrhSykr 3.Sambungan mengadu dekat form 4..budak form 4 malas ambik port juga...sampai la ke telinga warden...warden..akan complain pada form 4 apasal x jaga junior kau..cth..budak2 form 4 bila dh kena marah warden..dorang buat la keje..cari budak2 yang dikatakan dibuli dalam kes viral ni
@SyrhSykr 2. Xde nya form 4 nak buat dorang pun bz dngn silibus sendiri...dorang banyak x ambik port pun...sampai ada perlajar form 2 lain yg di buli mental dan dikutuk isu sensitif oleh puak yang dikatakan dibuli dalam kes viral ni...