Rasa malas nak bangun & menyampah nak pergi kerja?
Ingat, ramai yang masih struggle cari kerja, ada yang baru hilang punca rezeki tahun ni.
Kerja mungkin penat, tapi masih ada gaji masuk tiap bulan. Rezeki yang tak semua orang ada.
So, syukuri peluang yang kita ada hari ni.
Hidup bukan perlumbaan tapi perjalanan.
Gagal temuduga pada 28? Biasa.
Tukar kerjaya pada 33? Why not?
Rasa lost pada 35? Semua orang pernah.
Mula dari bawah semula pada 40? Tiada istilah terlambat.
Selagi masih ada usaha, kejayaan tetap menanti. Jangan takut untuk reset😌
Gila betul hindu kuil ni:
-bkn tanah kau, kau buat kuil secara haram
-DBKL dah suruh pindah since 2008
-tuan tanah baru (Jakel) nak bina masjid
-Buat pc argue tnah dijual tk diberitahu, kene bincang dgn pencuri tanah ke klau nak jual beli
Gile, this is literally textboox zionist
Nak berat cepat drop salah satunya tips is metabolisme korang kena tinggi baru la berat korang senang turun. Here how to up your metabolism in naturally
---
Repost sebab ang bodo. Ang dah la berniaga. Kena la ada 2-3 meals ang boleh suggest dekat new customer. Suggest makan sedap, depa suka, dapat retain customer. Apa ke bangang laa.
Siapa yang simbah, siapa yang subahat dan siapa yang cover up kes ini, semoga kalian tak mati melainkan selepas rasa azab yang paling perit di dunia. Ameen.