@SaminaHMalik@MaryamNSharif Kuch bhi nhi hoga yh mulk corruption se chalta he corrupt log hee is mulk k thekedaar hen, mazeed pagal mt banao hm ohle e pagal hen jo ap sb ko jhel rhe hen
@BajwaKehtaHaii Hme inky club matches k 100 se koi khushi nh hy international players hen aek arse se khelty arhe hen pressure tk nh handle hota inse bs club cricket mein e 100 krwao
@TheSaadKaiser Tumhara mashoor e zamana dialogue ( Banda ruk nhi raha) Petrol prices barhayi ja rha hy kam az kam Allah ka khoof rkho dil mein bilkul e emaan se zaya mt hojao or logo ki bdduaon mein in k sath mt shamil hojao
#PetroleumLevy#PetrolDieselPriceHike
@easypaisa Countless people have the same question about your service and it is unlikely that any representative has given any satisfactory answer. This is a shameless and stubborn attitude.
#easypaisadown
@MaryamNSharif Wo jis chacha ka kharcha nahi chal raha tha 150/pkr wle petrol mein us chacha ko ab kahan dafan kia hoa h, aalmi mandi mein oil prices aj bhi 2022 wli hen or petrol pore 300 rupe mehnga pakistan mein, apni jaib bharne k liye tmhri form47 ki hakumat kitne zaleel bnogy mazeed.
@ShehrozQureshii Agar aj hakumat ko petrol muft b milna shuru hjye market mein tb bhi hakumat swaam pr 2/3 rupy kmi kr degi or kahygi bri eid se phle bri khushi
@Marriyum_A Kaunsa nasha karke post krne ayi hen ap muhtrma.... Khud ki jaib mse to takka tk nhi lagna ap logo ka or aajate ho muh utha ker hakumat ko shabashiya dene... Yehi petrol jb 150 per hta tha tb cheekhen maarte phirte thy ab 450 se opr ka h to khushiyaan ho rhi hen lanati ho tm log