@bckupacc99 Memang 2k SGD better dgn 2k RM lepas di-convertkan lagi banyak dari 2k RM. tapi penat dia, hanya tuhan je yang tahu apa yang suami dia lalui
@Solisidtor Patut kau pergi cakap dekat si eddie tu. Dah nak mampos dah, tapi duk sibuk nak berpolitik lagi. Bila diberi mandat, taktahu apa yang dia buat. Janji tengkolok dia penuh untuk anak bini cucu cicit dia
@HalimCrypto Bila si bodo lapar perhatian. Sebijik macam orang duk kat warung, cuba nak kupas isu semasa tanpa selidik. Pastu, sikitยฒ salah kerajaan. Lain kali, belajar tinggiยฒ, apply jawatan C level petronas ni. Baru tahu kebenaran sebenar
@SyedAkramin Dah boleh dah lepas ni syarat nak jadi wakil rakyat at least ada basic dalam ekonomi dgn geopolitic. Yang sedia ada sekarang betulยฒ tahap bebal tak boleh nak bawak bincang lagi dah
@belialrising Benda dah kata limit 20L. Kalau malas nak apply permit, kau isi jelaa ikut limit. Dah habis, beli lagi. Sebab tu aku kata orang malaysia ni mostly semua buat teruk je lebih ๐คฆ๐ปโโ๏ธ
@nocontextbolamy Bila hati dah hitam, semua jadi pertikaian. Kalau taktahu pasal law bola sepak, takyah nak pertikaikan. Memang fungsi VAR macam tu. And ada foul sebelum gol dijaringkan. Jadi tak pelik pun goal tu terbatal