Isu Screen Iphone Jadi Green/White/Yellow, Wajib Tahu Ni 🙏🏻
Kalau awak terkena mcm saya. Boleh follow step ni, pertahankan hak kita, sbb isu ni bkn kesilapan dari kita. Ramai pengguna iphone terkena..
Thread diterbitkan dgn kebenaran penulis asal👇🏻
Masuk je bulan Mac semua pening nak buat e-Filing & bayar income tax.
Untuk FIRST TIMER yang nak declare income tax, ni cara untuk register cukai MyTax LHDN & cara isi e-Filing.
[Thread]
Gais meh sini nak bagitahu sikit. Maxis fibre nak bagi 3 Bulan FREE internet, tambah RM 1 dapat lagi Samsung 4K Smart TV , Laptop Huawei dan banyak lagi 🔥
Mintak tlg RT sikit demi sesuap nasi musim pkp ni 🥺
#maxisfibre
@ThisisLisss Selalu beli air mineral dozen2. Barg basah tak penah lagi. Tapi boleh jep. Boleh pilih jugak waktu bila nk suh dia hantar. Pi kt website dia.