Morning. Dear gents, saya harap korang semua baca laaa bio dan post saya. I wasn't looking for fun semata. So kalau saya tak suka, tak selesa, jangan paksa. Read the room jugak laaa eah? Kalau kena palau tu, sorry laaa.
Call me old school, but I prefer to be called sayang than baby or whatsoever. I can call you baby or others, but I really love to call you abang. Sebab tu taknak yg muda2 π
Morning.
Kita accept and reply je dm orang. Noti pun kita layan je. Cuma to hs, bukan dengan semua orang laaa eah? Kita kan nak kahwin. Cuma he needs to know, kita ni macam ni laaa, dah pernah hs semua tu. But once dah jumpa the one, account ni pun kita akan delete.
Ada yg dm minta nak call, sleepcall, vc. Sorry laaa, kito nyo awkward sikit call2 ni. So text only. Dalam text memey nakal habis. Tapi kalau call, jumpa, taktau nak cakap apa. Maluuu π
Guyss if you finger pussy I or henjut I, kalau I dah desah ii pussy lecak lepastu I suruh u stop..jangan stop! Keep on finger or henjut pussy I..I actually nak squirtttt dah tuuu...so jangan dengar cakap I okie!
Kita nakal sampai sebelum kahwin je ni tau? Lepas dah jumpa the on kita stop laaa. Account ni pun kita delete nanti. For the time being, kita searching π
Ada yg 22 pun dm kita. Nasib dia tanya dulu. Kalau layan chat dulu, taktau laaa ekkk. Saya 32 dah tahun ni. So saya cari yg sebaya atau lebih tua, gap dalam 5 tahun ke. Tinggi kena tinggi lahhh, saya 154. Body type, fit is enough. Non smoker yg penting.
Ada yg dapat tengok gambar kita, diorang kata body solid. Sebenarnya kita dah modified tu π kita consume Kitsui Puraria B Up. Dulu β¬οΈweight. Konon nak impressed sorang ni yg kenal kat dating apps, tapi kita ni stok je jugak. So his lost laaa π me dapat body solid so okay laaa.
Gents sekalian. Kita dah edit bio tau? Rajin2 laaa baca ye? Kalau rasa Kelantan tu jauh, takyah laaa dm. Melainkan sanggup nak datang Kelantan for a date ke apa. Kalau umur 32 ke bawah pun takyah dm. Tak sesuai laaa dengan saya yg dah tua ni π laki orang pun no no please.