Aku kan. Kalau boleh duduk sini tak nak sedih2 tau. Dah tekad. Nak semua berubah. Tapi. Hampanya. Kecewa! Awal tahun je berubah, masa mula2 start duduk sini. Skrg ni dah masuk bulan ke 4. Benda sama dah berulang 😭 aku penat la Ya Allah!!!!! Sumpah penat!!!!
@meinmokhtar susah la nk hint2 ni. Untk lelaki pula, alert pasal kitaran isteri. Selalu waktu subur, keinginan isteri jadi naik tinggi, memang setiap hari seminggu tu dia nak. Boleh periksa kitaran dan tanda2 badan isteri tgh mengalami keinginan tinggi.
Sesungguhnya seorang isteri akan berdebat dengan suaminya di hari kiamat dengan berkata:
“Ya Tuhanku, suamiku tidak pernah mendidikku dan tidak pula mengajariku apa pun. la hanya membawakanku roti dan makanan dari pasar lalu memberiku makan.”
[Amru bin Qais,Tafsir al-Sam’ani]
Hujung2 aku juga mengalah. Aku juga mintak maaf bagai. Hati tu tetap juga sakit. Padahal kau punca segala masalah. Kau yang mulakan dulu. Kau yang buat aku sakit hati.
Aku pendam selama sebulan. Bila aku dah cakap banyak itu ini. Meluahkan semua benda yang terbuku. Tak juga mintak maaf. Tak juga nak settlekan. Tak juga nak mengalah. Masih nak ajukan soalan nak ajak fight lagi. Ehh lantak la kau. Malas dah aku. Letih layan orang macam kau ni.
@meinmokhtar tu pasal aku tak main game ML. sebab terlalu obses dgn game sampaikan org tersyg sebelah kita ni diabaikan. really.. kawan aku dah cerai dgn bini dia sebab dia gila dgn ML, tanggungjawab as husband diabaikan.