❓HOW TO SHARE YOUR THOUGHTS ?
1. Send confessions through online form ( https://t.co/jXxCbONXoC … ) / Personal DM
2. Admin will review the confessions sent.
3. Confessions then are posted on this wall anonymously.
Selain itu, pihak Widad University College mengagihkan bubur lambuk kepada orang awam untuk juadah berbuka di Padang Mpk 1, Kuantan. #RamadhanAlMubarak#WidadUniversityCollege
Kami pihak Widad University College ingin mengucapkan,
Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru, pesyarah serta pendidik di seluruh Malaysia. Tanpa mereka tidak mungkin kita akan mengenali apa itu ilmu.🌹
#SelamatHariGuru2019#WidadUniversityCollege@KuantanTV@Twt_Kuantan
#020
Library bukan tempat untuk lepak dan sembang. Dah besar panjang boleh fikir sendiri kot. Kacau focus orang yang actually datang untuk study.
#widadconfession
Im sorry if u feel that way, but if u want to join a program or get yourself involve in something , reach out okayh , create the opportunity... if u would like to elaborate more on this issue, u can contact MT MPP. thank you 😁
#024
Kenapa bas selalu datang lambat bulan Ramadhan ni? Kelas start pukul 8 pagi tapi bas 8 lebih baru nak datang. Sampai kat kampus pukul 8:30. Pastu terlambat pergi kelas.
#widadconfession
#019
Transport kadang2 tak ambik kami di belakang pantai selamat. Sedih 😥. Pernah tu kami ada final exam, tak datang ambik pun. Kami setia menunggu sampai pukul 8.30. Satu hal pulak kena naik grab. Melayang duit. Yuran hostel sekali dengan transportation kan?
#widadconfession
#017
Nak tanya, kenapa setiap kali lalu depan hep dalam tu penuh dgn sekumpulan student baru. Setiap hari org yg sama lepak dlm tu. Naik bosan tgk muka diorang.
#widadconfession
Tagging For Housemans.
Sebab ramai baru nak start HO
#Disclaimers
First of all, This post is tend to be as a guide only. I’m gonna highlight all the mistakes i did as a tagger, and what should have be done to make it a better experience.
#016
kenapa eh budaya "rembat kelas" masih wujud pada 2019 ni? Susah sangat ke nak tengok jadual sebelum masuk kelas? 😪 bila tuan yang sepatutnya nak guna kelas dia, dia pula yang disuruh cari kelas lain. Penat la giniii 😩
#widadconfession