سچ و حق پر چلتا ہوا انسان مارا جارہا ہے
اِنصاف مانگنے والوں کو ہی گناہ گار ٹہرایا جارہا ہے
عقل کا استعمال کیے بغیر انصاف بيچا جا رہا ہے
سیاہی ہی سیاہی ہے ہر جگہ
سیاہی ہی سیاہی ہے ہر جگہ
Main kal hi mila hun teri mummy se chok pe
Mauke pe chauka bhi maare hain shok se
Kehti hain baat hazam nahi hori
pasand tujhe ladki mein aya meri kya?
Everything is temporary but Murtasim being "Pure lover" Meerab being "Dheet" Haya being "Be_haya" Malik Zubair being "batameez begherat joker" and maa begum being "Dushman of Meerab" is permanent.
#TereBin
Its not cool to say, "I'll sleep on Eid Day" Why man? Wear your favorite dress, call your friends, meet with your homies, invite people Enjoy your Eid Day because this is the biggest festival of us! Having no interest in celebrating Eid is not your maturity dude.
Things boys hate to hear
- boht pdhliya ab dukaan pe lag ja
- kamana vamana shuru krde ab
- teri shadi abhi nai karwaenge
- abhi to tu bchha hai
- bahar kam ghuma karo .