Introducing Creampunx merchandise! Unveiling the sleek black t-shirt and tote bag.
T-shirt for RM50
Tote bag for RM25
Get the combo for just RM65๐
Tap the link in bio to secure your pre-order now! hehe
https://t.co/ECSRMkm8Lc
Anyone yang boleh main bass atau kenal mana2 bassist yang nak main band ?
Ada band kawan tengah cari, yang penting dia kena layan movie2 senario dan mamat khalid.
Penang! Jumpa korang weekend ni dekat MBG Music Fest hehe Banyak aktiviti best korang boleh buat sambil layan band band power kat sana! Jumpa hampa dekat sanaaa lesgoooo
Lesgoo Anak Antoo! Kita jelajah utagha! Kami akan ligan di Ipoh dan Pulau Pinang weekend ini!
Jelajah Bahtera 10 Tahun @weareSOG Zon Utara
Jangan lupa beli tiket selagi masih ada! Hang rilek!! Tiket pintu pun ada๐คฉ Jumpa hampa di sana! Ha maghile
Tiket murah. Show confirm best. Bawak duit lebih beli merch. Bawak kawan-kawan, boleh lepak lepas habis show.
Kalau takut mosh, duduk tepi pun okey.
Jumpa sabtu ini tepat 3pm di Panggung Asia.