Assalamualaikum
Hi everyone ๐
We are looking for the new members in DIA HICOMM CLUB
๐Terbuka kepada semua pelajar DIA Sem 1,2&3
๐ Tarikh permohonan:7 - 9 April 2021.
๐ Sesi temuduga:12 April 2021
Interested? Just give your name to the contact number given.
Goodluck! ๐
Di sini juga kami sertakan nombor akaun bank pelajar berkenaan seperti berikut:
220101670661
Bank Rakyat
Nur Sarah Haida binti Suhaimi
Bagi yang ingin menghulurkan sumbangan ikhlas, boleh mendepositkan wang ke nombor akaun di atas.
Sekian, harap maklum.
๐ก๏ธD'ACCS KPMIM๐ก๏ธ
MAKLUMAN
Assalamualaikum wbt โจ
Dimaklumkan bahawa salah seorang pelajar kita, Nur Sarah Haida Binti Suhaimi, program DIA SEM 5, telah ditimpa musibah apabila rumah yang didiaminya runtuh pada 5 Januari 2020.
Mohon jasa baik warga Kolej Profesional MARA Indera Mahkota agar sama-sama mendoakan kesejahteraan Nur Sarah Haida sekeluarga dan moga diberi kekuatan kepada mereka untuk menghadapi ujian ini.
Assalamualaikum wbt,
Dimaklumkan bahawa bapa kepada seorang pelajar kita, Muhammad Danial Bin Md Azman, program DIA SEM 4, akan menjalani pembedahan tumor otak. Mohon jasa baik warga Kolej Profesional Mara Indera Mahkota agar dapat menyumbangkan pertolongan.
Terima kasih๐น
Assalamualaikum ๐๐
Kami dari pihak D'ACCS KPMIM ingin mengucapkan selamat menyambut Aidilfitri buat semua warga KPMIM .
Sempena Hari Raya Aidilfitri 2020 pihak DACCS telah menganjurkan 'Video Contest Aidilfitri' . Pemenang akan ditentukan melalui 'poll' di story instagram.
Butiran adalah seperti berikut:
Tarikh hantar video: 2-5 Syawal (25 May-28 May)
Tarikh 'poll': 5-6 Syawal (28 May-29 May)
Anda boleh menghantar video anda melalui telegram kepada:
Adib:0111197 9334
Sebarang pertanyaan boleh disalurkan kepada:
Adib:0111197 9334
Nuha:0179478337
Assalamualaikum.. dimaklumkan, pagi tadi ada seorang student kpm sem6 yang rumahnya terbakar.. sekarang sehelai sepinggang.. laptop and buku2 semua hangus.. so sape2 yg nak bagi sumbangan boleh la bankin ke akaun ni..TERIMA KASIH
Good news๐
Our one and only DIA team in the debate tournament managed to get to the final! Please come and show your support tomorrow ๐
Wishing all the best for you guys๐ค
#KPMIMWEEKWITHOUTWALLS#KPMIMWWW#DACCSKPMIM