Amelia Handerson sendiri memang privileged. Dia je cantik level macamana, mak ayah pulak educated & lahir pun dah banyak access to resources. Dari kecik masuk industri so the path is clear for her. She work hard & got the talent. Bukan simply tak sambung belajar tapi berjaya.
Dulu aku pun jenis banyak persoalkan, kenapa nak ikut adat sangat. Bila dah jadi macam ni, baru tahu kenapa. His tone, dictation, cadence & delivery semua off. Damn.
If I was a pessimistic person I would say this sounds and looks cocky rather than confident.
Kalau aku jadi PM, elok aku tarik je subsidi terus. Bebaloi jugak kena maki. Ini subsidi maintain cuma kurangkan kapasiti liter je pun, tapi ada jugak yang memekak tak paham la aku. Kalau kena tempias perang macam ni pun tak boleh bersatu kejap, mampus la kalau perang.
Women will sexualize themselves in every form possible and later blame men for it.
She could easily wear normal pants and perform, but she knows the game.