Pada usia sekarang, I just wanna grow with people who value me. People who appreciate me. I don't care if I need to cut off some people for my mental health. I only care about my own progress and journey. As long as I happy with my life.
90% orang stress dekat tempat kerja bukan kerana tugas yang digalas.
tetapi kerana perangai setan orang dekat tempat kerja tu sendiri.
boleh dijadikan seseorang tu berhenti kerja disebabkan stress dengan orang sekeliling.
Cantik sangat doa ni:
Ya ุงููู, sibukkanlah aku dengan kebaikan sehingga aku lupa akan rasa kesedihan,
& jauhkanlah aku dari rasa malas sehingga aku bersyukur atas keberkahan.
Aamin yra. ๐ซถ๐ป
In another life, i wish my mom got everything she ever wanted, accomplished the dreams that were taken from her, and get all the loved she deserves.
Happy mothers day to all moms in the world.
naura ayu bingung nyari hpnya yang entah tersembunyi di mana, trus dibantuin nyari sama mas nico ๐ญ eh gak tau deh, dia manggilnya mas nico atau om nico ๐ญ๐คญ
๐ธ ig: goripriprip
first born daughters could be extremely independent but behind the bars weโre actually are just fragile little girls who need assistance, assurance, love, and care. once we love, we love beyond compare
perkahwinan aku tak sampai lagi 1 tahun tapi aku sangat sokong untuk jangan ambil tahu hal yang sepatutnya tak diambik tahu contohnya check phone suami demi kebaikkan dan ketenangan jiwa.