so karun diri napod tas last, ang senpay namo sa karate .. so nakita nako sya krn dria sa cashier perti pa nakong lipaya nag tutok ! ayy hala ka pestiii naabot ang uyab 😬😬😬asa ko mo lugaaarrr???!!!
kanang 3 imong crush nuh, dn ang 1st choice piskot last2 day pa nako https://t.co/xW3q7zUPn8 na magpari 😑 so ddto napod kas 2nd choice, talk2 mo na murag barkda *di ta pahalata* piskot naay gpanguyaban!!!😬😬
kanang 20 naman sad ko,I realize adult nako ug naa pamn siguro pd kuy right makig relasyon ug usab,3 years single ug naka feel ko now sakoang heart na naay kulang na gusto nako ma fulfill❤
kanang nahimo na noon kag thirdwheel sa duha ka tao na gipasakitan ka hahaha
pero wala ka ka feel ug selos
siguro the only key is acceptance❤
"the best is yet to come"❤
lainas feeling na ka vc nimo imong afam uy din nag hilak kay iyang anak gusto mag bigti sa iyang atubangan dn ikaw nga naa pas line nag nganga kay nakita nimo ilang away.. puro nalang f*ck imong nasabtan kay paspas na kaayong convo.. y*wa andar gihapong ka bugo 😶😂