With all my heart, I am begging everyone please help me share this post.
My father has been missing since 1 April 2025. Last seen in Taman Orkid, Klang at 11AM.
Please, help me.
Hari yang ke-547.
Dalam bulatan itu bukan burung.
Tapi tubuh manusia yang melayang selepas dibedil Z.
Lebih tinggi daripada kepulan-kepulan asap.
Dengan suara-suara jeritan yang tak sempat didengari.
Dan tubuh-tubuh ini takkan dapat dikenal pasti lagi.
Tiada nama. Tiada wajah.
Hilang dalam puluhan ribu lagi angka kematian.
Ingatlah bahawa mereka ini bukan statistik.
Mereka ialah manusia yang punya cerita dan derita.
Dapat berjuta-juta utk develop platform e-dagang utk lawan Zalora etc. Tapi end up buka kedai kedai mewah di shopping mall mewah. In the end salahkan covid. Kalau ko mmg develop platform tu, covid tak jadi masalah. Sebab time covid mmg perlukan digitalisation dan remote shopping.
BREAKING:
The media won’t tell you this but Israel has now killed 16,550 Palestinian children in Gaza, in 8 months.
16,550 children killed. In just 266 days.
This is a holocaust.
Repeat. Spread it. Let the world know.
“Mustahil tuhan membawamu sejauh ini hanya untuk gagal” is such a very calming words.
It feels so tenang bila faham konsep kita akan dapat apa yang kita patut dapat pada waktu yang betul & tepat 🤍
Mommies,, pls try buat Air Nabeez utk Ramadhan nanti..
I rasa sangatlah energetic & susu tak drop (utk breastfeeding mom)
Air Nabeez:
• Ambil kurma dlm angka ganjil 3/5/7
• Rendam kurma dalam air masak & biar semalaman utk sahur
• Simpan dekat suhu bilik.
• Kacau & minum
5 months into the genocide and you think people should care about you being neutral and “standing with humanity”? Its a 5-slide post but you cant even express support for Palestine or condemn Israel? And you expect us to believe you are independent, 100% malaysian owned? 😂
Guys yang selalu tambah skill with online courses, kat mana korang selalu ambil and legit ke tidak cuba review sikit? I nak learn a few.... tapi tak tahu site mana yang legit.