Saya baru tahu petua kalau sakit perut kita sebut “kepala punggung kepala punggung” banyak kali untuk delaykan nak membuang. Rupanya petua ni dah sangat well known.
Kalau dulu keje kat Wellness, mana harga yg customer nampak itulah adalah harga yg dia dapat walaupun salah kita (as seller) sebab "Customer Always Right" 🤗
Pernah tak masa korang shopping, barang yang korang amik tu harga murah then bila sampai kat cashier, cashier scan harga yang lagi tinggi?
Aku pernah kena.
Harga baju aku amik RM 29.95, sampai kat cashier dia scan RM 40.00.
Apa nak buat dalam situasi macam ni?
Semalam Awfa tido pukul 11 malam tanpa susu, tido sepanjang malam tak bangun mintak susu, bangun pagi jam 10 makan karipap. Jam 11 pagi baru dia teringat susu.
Satu pencapaian baru ke ni? Anak mummy baba dah big girl ke ni? 🥺
Sebak 😭 cepatnya masa berlalu, Allahu
Sekarang Awfa dah 2y7d, boleh tidur sendiri, tengah malam dah tak mintak susu. Ya Allah rasa cepatnya dia besar 😭
Syukur sangat, 2 tahun Allah bagi rezeki susukan dia 🤲🏻
Semoga Fatimah Awfa sentiasa sihat, membesar menyenangkan mata dan hati ♥️
Tahun ni dah tahun ke-3 kahwin dan suami masih gagal buat surprise, selalu terkantoi awal 😂
Sebab dia selalu excited nak bagitahu. Tapi effort dia memang A+
Thanks for the gift 😍 kali ni dia involve kan sekali mertua 🤭
Ada orang tanya tak bosan ke kat Langkawi, 45 minit pun dah habis pusing satu pulau. Tapi aku lak tahun ni saja 3 kali mai sini. Syok, banyak tempat boleh explore. Ni pengalaman aku kat sana yang boleh share sikit especially penginapan
Harini mengajar darjah 6 seronok betul diorang bila cerita bab kahwin, last2 tazah cakap, awak kena ingat "perempuan sentiasa betul"
Last2 tazah tanya soalan dia jawab "saya taknak jawab la tazah, jap lagi jadi lain pulak" sebab asyik kena bahan 😅
Baju raya takde lagi ni, packing balik kampung baju suami dengan anak je. Hari ni habis battery terus masak lauk berbuka dengan juadah esok.
Tunggu berbuka macam tunggu bersalin haha
Apa2pun masakan mak paling best 👍🏻👍🏻
Musim sensitif sekarang haha
Sejak2 husband selalu kena outstation ni memang banjir je rumah aku ni, siang tadi sebelum aku g keje sempat la jumpa kejap sebelum dia gerak
Memang sepanjang aku drive kereta tu air terjun haha, sampai kena tenang2 dulu baru boleh turun kete 🤣