Job vacancy ni tak buka lama based on experience kami sebelum ni.
Once beberapa kekosongan terisi, kami tutup dan tak tahu bila lagi open.
Email terus resume you guys, caranya ada di gambar pertama.
Semoga kita berjumpa nanti ๐
Semua sifu aku ni.
Semua million dollar achievers.
Thanks sebab sentiasa ada untuk sesama brainstorm ideas, strategies, siap ajar kami lagi @FikNasir@khairiejohari@FatahApui@taqqhmd. Semoga syurga untuk korang.
Congrats geng!
Product owner/company, jgn terlepas pandang pasal website performance.
Campaign dh gila-gila, ads dh gempak tapi bila nk launch, website crash.
Banyak benda rugi. Orang pun takleh beli. Ads pun rugi camtu je.
Cerita dari @FikNasir!
CUSTOMER vs PRODUCT
Ramai orang tanya saya "bro/tuan, awak meniaga apa sampai menggunung parcel ni?"
Ramai juga yang tanya kalau nak start bisnes, nak jual apa ya? Apa kriteria dia?
Thread ni adalah untuk korang yang tak tau nak start kat mana. Agent, dropship pun kena baca ni