We are all on separate journeys but heading towards the same destination! We just need to stay in our own lanes. Trust in yourself, trust that you are doing the best you can, no matter what life throws at you. Always believe that the Almighty wants the best for you! Keep going!
Jadi dayana la insan yang naim daniel ceritakan, tengoklah betapa matangnya naim, menjaga nama baik dayana, dan tengoklah betapa dia agak terkesan dengan dayana kahwin. Naim, kita dah ada jawapan dah dengan soalan kau, dia nampak gaya tak happy dengan lagu sumpah..
Aku dgr radio,diorang invite pakar jantung.Pakar cakap, 10tahun kebelakangan ni yang start banyak kematian sebab heart attack melibatkan orang yang berumur 30&40tahun ke bawah.Every week at least ada 3pesakit yg datang ada masalah jantung.Punca ialah kolestrol & rokok.
My grandma ...sepanjang Ak hidup xpernah ak Rasa kasih syg nyaa ...ak slalu mnidakan pe yg my sis Cuba smpai Kan....but now ak bru sedar yg sebenarnya dia syg and rindu cucu2 dia.....tpi kisah silam telah mnghalang ak trus mndekatinyaa ...โน๏ธ