everyone deserve to be respected, each human hv that right . No one should be harm either physically or verbally ! Each of our idols is highly intelectual so why can't we as fan be a mirror of their's ? If u hv no intention to support its okay but don't hurt them
Yang tak ada kerja atau nak buat professional certificate atau skill certificate, korang boleh try apply kat Yayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera. Ada certificate yang 100% ditaja, ada yang 90%. Ada banyak certificate yang diorang sediakan.
Jangan komplen buat Grab tak masyuk.
Aku tak pandai la affiliate mende ni semua aku pandai meniaga kat eBay je earn in USD. Bila convert $ to Ringgit sikit pon jadi banyak.
Aku belajar kat sini je korang tengok lah. Mark down sekarang end to end dia ajar. https://t.co/9xkq7Djlje
Cara buka ASB paling senang:
Step 1: Download MyASNB app
Step 2: Register (buat masa siang lagi senang, gambar kena clear masa upload)
Step 3: Tekan butang 'Invest' atau 'Labur' (dekat tengah bawah sekali tu), cari dan beli 'Amanah Saham Bumiputera'
Untuk fresh grad especially yang tengah job hunting tu, I nak share 15 AI yang korang wajib tahu bila nak apply kerja kosong ⬇️
Benda ni sangat memudahkan korang tau, lagi lagi nak buat resume. So, jangan lupa share dekat kawan-kawan jugak! Semoga bermanfaat hehe
Cantiknya pulau redang . Unplanned trip balik kampung beraya terus sampai sini . Best sangat nak repeat lagi . Taman laut dah buka and pulau lima must visit . Berbaloi ambik pakej ni RM100 je per pax dah masuk semua sekali siap x2 makan . Jap anis share kat bawah pakej ni
Saya kerja di tapak bina, bila panas sangat boleh sampai demam. Kawan saya rekomen teh herba Tan Ngan Lo. Dia kata sejak kecil kalau dia demam, emak dia suruh minum teh ini. Saya pun cuba, memang boleh sejukkan badan. Sekarang cuaca panas, sesuai simpan di rumah.
@IniAlalalannn Kalau nk try maybank tu, boleh baca sini. Aku ada la share pengalaman sendiri. Straight forward je. Public gold ada jgak, tapi la tutorial plak. https://t.co/YRtX3hzLk2
Nak berbuka buffet dekat hotel mahal nau harga untuk satu kepala. Tapi kalau nak juga merasa berbuka puasa buffet, ada je yang mur mur harga bawah RM100.
BUFFET RAMADHAN AREA KL HARGA BAWAH RM100 ⬇️
So korang yang takde plan nak makan mana this weekends, i really recommend korang try out restaurant Chinese food and yes i really suka semua kedai ni tau! Nak share dengan you all jugak 🙌
Mana mana yang kaki lepak kat cafe tu, nak OOTD, nak up dekat story… Korang wajib try pergi cafe-cafe ni. Sangat recommended dan dijamin la takde kes makan oyster hitam tu…. Hehe
Thread ⬇️
Alamak! Hutang PTPTN tak habis bayar lagi ni. Haa for those yang dah habis study tu dah kena start bayar hutang tu ye.
Korang tahu tak bayar guna Shopee pun boleh tau, siap ada DISKAUN lagi! Bukan baju je ada diskaun, bayar PTPTN boleh dapat diskaun tau. Meh i tunjuk 👇
Vlive trans Jibeom bday celebration story:
Golcha was in two diff cars. Donghyun didn't realize Jibeom was in the same car and asked "are we getting the cake" and Daeyeol said "oh the cake?" and then realized JB was sitting next to him and asked "wait why are you here" LOL
드리핀 캐스팅 썰
알렉스 = 어머님이 올리신 인스타사진 보고 캐스팅
동윤 = 직원분이 페북에 아무 이름 검색하다 프사 보고 캐스팅
준호 = 전교생 33명 다니는 중학교 다니다 한림예고 입학 시험 보러 가는 길에 캐스팅
협 = 창욱이랑 동윤이가 주말에도 만나고 맛있는 거 먹으면서 꼬심